Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000040/0000

Digital media and storytelling in higher education

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Anita Lanszki
Field of science
Kultúrakutatás, kulturális sokféleség / Cultural studies, cultural diversity (12950), Kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom / Communication networks, media, information society (10104), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Type of publication
monográfia
022_000040/0196
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 197 [197]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000040/0196

OCR

196 | Digital Media and Storytelling in Higher Education Hill, A. L. (2008). Learn from My Story: A Participatory Media Initiative for Ugandan Women Affected by Obstetric Fistula. Agenda Empowering Women for Gender Equity, 77, 48-60. Hoidn, S. & Karkkainen, K. (2014). Promoting Skills for Innovation in Higher Education: A Literature Review on the Effectiveness of Problem-based Learning and of Teaching Behaviours. OECD Education Working Papers, 100. Paris: OECD Publishing. http://dx.doi.org/10.1787/5k3tsj671226-en Holland, N. N. (1990). Tranzaktiv beszamol6 a tranzaktiv irodalomtudomanyrél. Helikon, 2-3, 250- 251. Horbacauskiene, J. (2021). Linguistic Elements as Tools for the Analysis of Media Narratives. In Lorena Clara Mihaes, Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research on contemporary storytelling methods across new media and disciplines (pp. 63-77). IGI Global. Horvath, K. & Oblath, M. (Eds.) (2015). A részvételi ifjúságkutatás módszerei. OKT-Full Tanácsadó Kft. Horváth, K., Oblath, M., Lanszki, A., Teszary, J., Csoszó, G., & Takacs, G. (2017). A Sajátszínház módszerei. Művészet alapú részvételi kutatás. Budapest: LHarmattan. Hughes, C., & Barrie, S. (2010). Influenes of graduate attributes in higher education. Assessment & Evaluation in Higher Education, 35(3), 325-334. Hull, G. A., & Katz, M.-L. (2006). Crafting an Agentative Self: Case Studies on Digital Storytelling. Research in the Teaching of English, 41(1), 43-81. Hung, C.-M., Hwang, G.-J. & Huang, I. (2012). A Project-based Digital Storytelling Approach for Improving Students’ Learning Motivation, Problem-Solving Competence and Learning Achievement. Journal of Educational Technology and Society, 15(4), 368-379. Hülber, L. (2012). Az online projektmunka és megvalósításának eszközei. Az oktatási célú közösségi hálózatok használatának praktikus kérdései. Információs társadalom, 12(3), 78-91. Hülber, L. (2015). Interaktív online környezetek a kontakt osztálytermi tevékenység támogatásában. In Lévai Dóra, gk Papp-Danka Adrienn (Eds.), Interaktív oktatásinformatika (pp. 92-112). Eger: Líceum Kiadó. Imre, L. (1996). Műfajok létformája a XIX. századi epikánkban. Debrecen: Kossuth Egyetemi Kiadó. Iszáj, F., Enmann, B., Griffiths, M. D., & Demetrovics, Zs. (2018). A Qualitative Study on the Effects of Psychoactive Substance use upon Artistic Creativity. Substance Use & Misuse, 53(8), 1275-1280. https://doi.org/ 10.1080/10826084.2017.1404103 Iyanga-Mambo, E. (2021). Online Personal Narratives: Comments Sections as Support Groups in Knowledge-Sharing Platforms. In Lorena Clara Mihaes, Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research on contemporary storytelling methods across new media and disciplines (pp. 17-39). IGI Global.

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1831 px
Image height
2835 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
1.28 MB
Permalink to jpg
022_000040/0196.jpg
Permalink to ocr
022_000040/0196.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu