Schmidt Ildikó 2019c. A magyar írás és olvasás tanítása — az alfabetizálás
folyamata. Budapest, Károli Gáspár Református Egyetem — LHarmattan
Kiadó.
Schmidt Ildikó 2020. Literacy Teaching to Students Socialised in
Different Visual Culture. 3rd International Conference: Literacy and
Contemporary Society: Identities, Texts, Institutions“. Ciprus, Nicosia.
Schmidt Ildikó 2020. Bilingvis gyermekek nyelvhasználati önreflexiói.
(Megjelenés alatt)
Sinclair, John McH. 1991. Corpus Concordance Collocation. Oxford,
Oxford University Press.
Szépe György - Derényi Andräs (szerk.) 1999. Nyelv, hatalom, egyenlőség.
Corvina Kiadó
Szita Szilvia — Pelcz Katalin 2017. Modellalapú nyelvoktatás — Természetes
nyelvhasználat a tanteremben és a tantermen kívül. 7HL2. 1-2. 262—269.
Skutnabb-Kangas, Tove 1984. Bilingualism or Not: The Education of
Minorities. Clevedon, Avon, Multilingual Matters.
Skuntnabb-Kangas, Tove 1997. Nyelv, oktatás, kisebbségek. Budapest, Teleki
László Alapítvány Könyvtára. (Kisebbségi adattár VIII.)
Vermeki Boglárka 2019. Fejlődés és fejlesztés az óvodában - Módszertani
segédanyag a kompetenciaalapú óvodai neveléshez. Kovács Erika (szerk.)
Fókuszban: Idegen anyanyelvű gyerek a csoportban. Budapest, Raabe
Klett Oktatási Tanácsadó és Kiadó Kft. 1—8.
Widlok, Beate — Petravié, Ana — Org, Helgi — Romcea, Rodica 2010.
Korai idegennyelv-tanulas — „Nürnbergi Ajanlasok”. Goethe-Institut
e.V., München. http://www.goethe.de/ins/hu/bud/pro/bkd/korai_
idegennyelvtanulas.pdf. [2020. 04. 09.]