Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000036/0000

Magyarnyelv-tanítás gyermekeknek

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Schmidt Ildikó, Nagyházi Bernadette
Title (EN)
Teaching Hungarian to Children
Field of science
Nyelvoktatás és nyelvtanulás / Education and learning of languages (12839)
Series
Károli könyvek. Jegyzet
Type of publication
monográfia
022_000036/0104
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 105 [105]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000036/0104

OCR

SZAKIRODALOM Hegyi Endre 1991. A modern nyelvtudomány és a korszerű nyelvoktatás. In: Nádor Orsolya (szerk.): A magyar mint idegen nyelv fogalma. Hungarológiai ismerettár 6. http://mek.oszk.hu/01200/01282/01282. htm [2019. 02. 22.] Herzog-Punzenberger, Barbara 2016. Successful Integration of Migrant Children in EU Member States: Examples of Good practice. Linz, NESET Il ad hoc question 1. 1-17. Hornyak Maria 2003. Elsö övodank törtenete (Buda-Krisztinavaros) 18281867. Martonvásár, Brunszvik Teréz Szellemi hagyatéka Alapítvány. Hunston, Susan 2002. Pattern grammar, language teaching, and linguistic variation: applications of a corpus-driven grammar. In: Reppen, Randi — Biber, Douglas — Fitzmaurice, Susan (eds.): Using Corpora to Explore Linguistic Variation. Amsterdam, John Benjamins. 167-183. Hunya Márta 2014. Reflektív pedagógus — reflektív gyakorlat. Budapest, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. https://ofi.oh.gov.hu/publikacio/ reflektiv-pedagogus-reflektiv-gyakorlat [2018. 09.18.] Józsa Krisztián 2016. Kihívások és lehetőségek az óvodai fejlesztésben. Iskolakultura 26. évf. 4. sz. 59-74. Kolczonay Katalin — Pomogats Béla (Szerk.) 1996. Huszonöt esztendő az Anyanyelvi Konferenciák történetében. Budapest, Nemzetközi Hungarológiai Központ. Kovács Tünde 2019. Nyelvi játékok. Budapest, Károli Gáspár Református Egyetem -—LHarmattan Kiadó. Lukács Ágnes — Győri Miklós — Rózsa Sándor 2013. TROG-H: új sztenderdizált módszer a nyelvtani megértés fejlődésének vizsgálatára. Gyógypedagógiai Szemle 41. évf. 1. 1—22. Magyarország, 2016. 2017. Budapest, Központi Statisztikai Hivatal Mathur, Smita — Parameswaran, Gowri 2012. School Readiness for Young Migrant Children: Ihe challenge and the Outlook. International Scholarly Reserach Network. 1-9. Medgyes Péter 1995. A kommunikatív irányzat erős és gyönge értelmezése. In: Nádor Orsolya (szerk.) 2019. Régi és újabb nyelvoktatási módszerek. Budapest, Károli Gáspár Református Egyetem — LHarmattan Kiadó. Medgyes Péter 1997. A nyelvtanár. Budapest, Corvina Könyvkiadó. Melhuish, Edward 2012. Research on Early Childhood education in the LIK. Melhuish, Edward 2014. The impact of early childhood education and care on emproved wellbeing. London, United Kingdom, British Academy. 33-43. + 104 +

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1751 px
Hauteur de l'image
2480 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
1006.46 KB
Lien permanent vers jpg
022_000036/0104.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000036/0104.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu