OCR Output

SZAKIRODALOM

Hegyi Endre 1991. A modern nyelvtudomány és a korszerű nyelvoktatás.
In: Nádor Orsolya (szerk.): A magyar mint idegen nyelv fogalma.
Hungarológiai ismerettár 6. http://mek.oszk.hu/01200/01282/01282.
htm [2019. 02. 22.]

Herzog-Punzenberger, Barbara 2016. Successful Integration of Migrant
Children in EU Member States: Examples of Good practice. Linz, NESET
Il ad hoc question 1. 1-17.

Hornyak Maria 2003. Elsö övodank törtenete (Buda-Krisztinavaros) 1828¬
1867. Martonvásár, Brunszvik Teréz Szellemi hagyatéka Alapítvány.
Hunston, Susan 2002. Pattern grammar, language teaching, and linguistic
variation: applications of a corpus-driven grammar. In: Reppen, Randi
— Biber, Douglas — Fitzmaurice, Susan (eds.): Using Corpora to Explore

Linguistic Variation. Amsterdam, John Benjamins. 167-183.

Hunya Márta 2014. Reflektív pedagógus — reflektív gyakorlat. Budapest,
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. https://ofi.oh.gov.hu/publikacio/
reflektiv-pedagogus-reflektiv-gyakorlat [2018. 09.18.]

Józsa Krisztián 2016. Kihívások és lehetőségek az óvodai fejlesztésben.
Iskolakultura 26. évf. 4. sz. 59-74.

Kolczonay Katalin — Pomogats Béla (Szerk.) 1996. Huszonöt esztendő
az Anyanyelvi Konferenciák történetében. Budapest, Nemzetközi
Hungarológiai Központ.

Kovács Tünde 2019. Nyelvi játékok. Budapest, Károli Gáspár Református
Egyetem -—LHarmattan Kiadó.

Lukács Ágnes — Győri Miklós — Rózsa Sándor 2013. TROG-H: új
sztenderdizált módszer a nyelvtani megértés fejlődésének vizsgálatára.
Gyógypedagógiai Szemle 41. évf. 1. 1—22.

Magyarország, 2016. 2017. Budapest, Központi Statisztikai Hivatal

Mathur, Smita — Parameswaran, Gowri 2012. School Readiness for Young
Migrant Children: Ihe challenge and the Outlook. International
Scholarly Reserach Network. 1-9.

Medgyes Péter 1995. A kommunikatív irányzat erős és gyönge értelmezése.
In: Nádor Orsolya (szerk.) 2019. Régi és újabb nyelvoktatási módszerek.
Budapest, Károli Gáspár Református Egyetem — LHarmattan Kiadó.

Medgyes Péter 1997. A nyelvtanár. Budapest, Corvina Könyvkiadó.

Melhuish, Edward 2012. Research on Early Childhood education in the LIK.

Melhuish, Edward 2014. The impact of early childhood education and care on
emproved wellbeing. London, United Kingdom, British Academy. 33-43.

+ 104 +