OCR Output

SZAKIRODALOM

A 2016-17-es év beregszászi MID csoport által összeállított fonetika
tanítására alkalmas gyakorlatokat is felhasználtuk a jegyzethez:
Voloscsuk Nóra, Lidka Diána, Horváth Kinga, Popovics Erzsébet,
Tihor Melinda, Hnatik Katalin, Snicer-Pobránszky Gabriella

Csépe Valéria- Győri Miklós-Ragó Anett 2007-2008. Általános
pszichológia 1—3. — 1. Észlelés és figyelem, Osiris Kiadó, Budapest.

Kovács Edina 2006: A nyelvtanulás sikerében és kudarcában közrejátszó
tényezők vizsgálata, Szakdolgozat, Debreceni Egyetem, BTK, 10-26.

Lantos Erzsebet-Szende Viräg 2000. Hangoskönyv V., Magyar Nyelvi
Intezet, Budapest, 7-105.

Szende Virág 2005. A fonetika nyelvpedagógiai vetülete, THL2/1, 38-47.

Voloscsuk Nóra 2017. A magyar magánhangzók kiejtési problémái ukrán
anyanyelvűeknél, Szakdolgozat, Károli Gáspár Református Egyetem,
Budapest, 9.

Zoltán András 2017. Az ukrán nyelv http://szlavintezet.elte.hu/szlavtsz/
slav_civil/documents/ukran-nyelv.pdf, 28.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Ukr%C3%A1n_nyelv#Fonetika
http://teacher.at.ua/publ/32-1-0-65
http://www.bartoserika.hu/konyvek/versek/allatzsivaj
http://www.bartoserika.hu/konyvek/versek/bodobacs
http://www.bartoserika.hu/konyvek/versek/csokadal
http://www.bartoserika.hu/konyvek/versek/sorolo
https://www.citatum.hu/kategoria/Nyelvtoro
https://www.poet.hu/vers/235049
http://www.weores-bp.sulinet.hu/weores.htm

+ 93 +