Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Kálmán Orsolya
Cím (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Tudományterület
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Sorozat
Metszéspontok
Tudományos besorolás
monográfia
022_000018/0106
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 107 [107]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000018/0106

OCR

106 Kijelentések Gyakorlatorientált (n=5) Cronbach- a = 0,74 Előzetes tudásra építő, interaktív (n=4) Cronbach- a. = 0,70 A kritikai gondolkodás fejlesztésére irányuló (n = 2) Cronbach- a = 0,61 Informäciéés értékelésközpontú (n— 3) Cronbach- a = 0,50 1. Olyan feladatokat adok, amelyek igénylik a hallgatók közti együttműködést. 0,411 2. A kurzus elvégzéséhez különböző utakat, módszereket igyekszem felajánlani. 0,452 3. A kurzus kialakítása és megvalósítása során figyelembe veszem a munkaerőpiaci elvárásokat. 0,599 4. A kurzus tartalmát a hallgatók tanulási tevékenységei, gyakorlati feladatai mentén építem fel. 0,825 5. Olyan sokféle tanítási módszert használok, amilyen sokfélét csak lehet. 0,507 6. Fontosnak tartom, hogy megismerjem a halk gatók előzetes tudását a tanított témák kapcsán. 0,645 7. A hallgatók előzetes tudására építve igyekszem személyre szabni a kurzus tartalmát. 0,849 8. Törekszem megbeszéléseket kezdeményezni a hallgatókkal a tanult témákról. 0,428 9. A kurzus feladatai közt szerepel, hogy a hallgatók reflektáljanak a saját tanulásukra és képességeik fejlődésére. 0,321 10. Az általam kiadott feladatokban a hallgatóknak szükséges az elméletet és gyakorlatot összekapcsolni. 0,575 11. Olyan feladatokat próbálok adni a hall gatóknak, amelyek hozzájárulnak a kritikai gondolkodásuk fejlődéséhez. 0,745 12. Törekszem sok adatot, tényt bemutatni az órákon, hogy a hallgatók tudják, mit kell megtanulniuk. 0,466 13. A tanítás során figyelek arra, hogy lényegi és megbízható információkat mutassak be a hallgatóknak. 0,435 14. Az értékelés során fontos szempont, hogy a hallgatók mennyire sajátították el a kijelölt tananyagot. 0,612 Az oktatói megközelítés átlaga és szórása 3,23 (0,81) 3,67 (0,78) 4,21 (0,75) 4,30 (0,57)

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1867 px
Kép magassága
2670 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
752.44 KB
Permalinkből jpg
022_000018/0106.jpg
Permalinkből OCR
022_000018/0106.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde