OCR Output

106

Kijelentések

Gyakorlat¬
orientált
(n=5)
Cronbach- a
= 0,74

Előzetes
tudásra építő,
interaktív
(n=4)
Cronbach- a.
= 0,70

A kritikai
gondolkodás
fejlesztésére

irányuló
(n = 2)
Cronbach- a
= 0,61

Informäcié¬
és értékelés¬
központú
(n— 3)
Cronbach- a
= 0,50

1. Olyan feladatokat adok, amelyek igénylik a
hallgatók közti együttműködést.

0,411

2. A kurzus elvégzéséhez különböző utakat,

módszereket igyekszem felajánlani.

0,452

3. A kurzus kialakítása és megvalósítása során

figyelembe veszem a munkaerőpiaci elvárásokat.

0,599

4. A kurzus tartalmát a hallgatók tanulási
tevékenységei, gyakorlati feladatai mentén

építem fel.

0,825

5. Olyan sokféle tanítási módszert használok,

amilyen sokfélét csak lehet.

0,507

6. Fontosnak tartom, hogy megismerjem a halk

gatók előzetes tudását a tanított témák kapcsán.

0,645

7. A hallgatók előzetes tudására építve igyek¬

szem személyre szabni a kurzus tartalmát.

0,849

8. Törekszem megbeszéléseket kezdeményezni
a hallgatókkal a tanult témákról.

0,428

9. A kurzus feladatai közt szerepel, hogy a
hallgatók reflektáljanak a saját tanulásukra és

képességeik fejlődésére.

0,321

10. Az általam kiadott feladatokban a hallga¬
tóknak szükséges az elméletet és gyakorlatot

összekapcsolni.

0,575

11. Olyan feladatokat próbálok adni a hall
gatóknak, amelyek hozzájárulnak a kritikai
gondolkodásuk fejlődéséhez.

0,745

12. Törekszem sok adatot, tényt bemutatni
az órákon, hogy a hallgatók tudják, mit kell

megtanulniuk.

0,466

13. A tanítás során figyelek arra, hogy lényegi
és megbízható információkat mutassak be a

hallgatóknak.

0,435

14. Az értékelés során fontos szempont, hogy
a hallgatók mennyire sajátították el a kijelölt

tananyagot.

0,612

Az oktatói megközelítés átlaga és szórása

3,23 (0,81)

3,67 (0,78)

4,21 (0,75)

4,30 (0,57)