Gyakorlat¬
orientált
(n=5)
Cronbach- a
= 0,74
Előzetes
tudásra építő,
interaktív
(n=4)
Cronbach- a.
= 0,70
A kritikai
gondolkodás
fejlesztésére
irányuló
(n = 2)
Cronbach- a
= 0,61
Informäcié¬
és értékelés¬
központú
(n— 3)
Cronbach- a
= 0,50
1. Olyan feladatokat adok, amelyek igénylik a
hallgatók közti együttműködést.
2. A kurzus elvégzéséhez különböző utakat,
módszereket igyekszem felajánlani.
3. A kurzus kialakítása és megvalósítása során
figyelembe veszem a munkaerőpiaci elvárásokat.
4. A kurzus tartalmát a hallgatók tanulási
tevékenységei, gyakorlati feladatai mentén
5. Olyan sokféle tanítási módszert használok,
amilyen sokfélét csak lehet.
6. Fontosnak tartom, hogy megismerjem a halk
gatók előzetes tudását a tanított témák kapcsán.
7. A hallgatók előzetes tudására építve igyek¬
szem személyre szabni a kurzus tartalmát.
8. Törekszem megbeszéléseket kezdeményezni
a hallgatókkal a tanult témákról.
9. A kurzus feladatai közt szerepel, hogy a
hallgatók reflektáljanak a saját tanulásukra és
10. Az általam kiadott feladatokban a hallga¬
tóknak szükséges az elméletet és gyakorlatot
11. Olyan feladatokat próbálok adni a hall
gatóknak, amelyek hozzájárulnak a kritikai
gondolkodásuk fejlődéséhez.
12. Törekszem sok adatot, tényt bemutatni
az órákon, hogy a hallgatók tudják, mit kell
13. A tanítás során figyelek arra, hogy lényegi
és megbízható információkat mutassak be a
14. Az értékelés során fontos szempont, hogy
a hallgatók mennyire sajátították el a kijelölt
Az oktatói megközelítés átlaga és szórása