4. A NARRATÍV KUTATÁS MÓDSZERE ÉS MINTÁJA 77
4.3. táblázat. Az interjúkban részt vevő oktatók főbb háttéradatai
Oktató" Képzési terület Felsöoktatäsikarrier | Neme | Hallga- | Doktoran- | Jelenlegi
kezdete ösztöndijas tökent | duszkent | beosztäsa
doktoranduszkent kezdett | kezdett
vagy tanärsegedkent oktatni oktatni
(már hallgatóként is
bevonódtak az egyetemi
feladatokba, pl. de¬
monstrátorként)
2008 (dok dusz¬
PA Pedagöguskepzes'‘ , (doktorandusz Nő - + Tanärseged
kent)¬
12008-, 2011 (doki ¬
GA Gazdasägtudomäny (doktoran Nő - + Tanärseged
duszkent)¬
2009 (dok dusz¬
OA Orvostudomäny , (doktorandusz Nő - + Tanärseged
kent)¬
c 12002-, 2004 (dokto¬
JA Állam- és jogtudomány (dokto Férfi | + + Adjunktus
randuszként) ¬
PB Pedagégusképzés 1994 (tanársegédként) - ! Nő - - Docens
*2000-, 2002 (dokto¬
GB Gazdasägtudomäny (dokto Férfi | + + Adjunktus
randuszként) ¬
+2000-, 2004 (dokto¬
OB Orvostudomäny (dokto Férfi | + + Adjunktus
randuszként) ¬
k *1972-, 1980 ârse¬
JB Allam- ésjogtudomany | _, ,, , (ranärse Nő + - Docens
gédként) ¬
PC Pedagégusképzés 1996 (tanársegédként) - ! Nő - - Docens
*1989-, 1993 ârse¬
GC Gazdasägtudomäny hr (anärse Férfi [- - Docens
gédként)
*1994-, 1996 (doki ¬
OC Orvostudomány (doktoran Férfi | + + Docens
duszként) ¬
*1984-, 1986 (tudoma¬
JC Âllam- és jogtudomäny | nyos segedmunkatärs- | Nö + - Docens