Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Kálmán Orsolya
Title (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Field of science
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000018/0006
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 7 [7]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000018/0006

OCR

6 TARTALOMJEGYZÉK 2.3. A tanitäsra fékuszälé tudomänyossäg . ...........,........,..... 50 Eredmények ........,........,....,..,,.,..,..,...... 51 Hazai példäk és lehetôségek. . .............,..,.....,...,.... 52 3. Osszegzés Ce ee eee ee eee Ee eee ses OS 53 III. KUTATÁSI KERET ÉS MÓDSZEREK AZ OKTATÓK SZAKMAI FEJLŐDÉSÉNEK, TANULASANAK ES TANÍTÁSÁNAK VIZSGÁLATÁHOZ ............... 55 1. Az oktatók szakmai fejlődéséhez és tanulásához kötődő lehetséges kutatási irányok . 55 2.A kutatási keretrendszer: kutatási megközelítések és kutatási kérdések . . . . . . . . . 58 3. A kutatási keretrendszer egyes szakaszainak módszerei, mintái és dilemmái. . . . . . 61 3.1. Kvalitatív feltáró kutatás az oktatók szakmai fejlődéséről mint az oktatôi identitäskonstru4läs folyamatärél . ..................... 61 3.2. Kvantitativ feltáró kutatás: oktatói nézetek és megközelítések online kérdôives vizsgälata. ........,.....,.................. 63 3.4. A kvantitativ, ôsszefüggést feltäré kutatäs. . ........,..,.....,.... 65 3.5. À fejlesztés alapü kutatäs . .......,..........,........,.... 66 IV. SZAKMAI FEJLŐDÉS MINT AZ OKTATÓI IDENTITÁS ALAKULÁSA . . . . . 69 1. Elméleti keretek az oktatók szakmai fejlődéséhez. . . . .................. 69 1.1. À szakmai fejlôdés értelmezése. ............,...........,..... 69 1.2. Oktatói identitáskonstruálás a szakmai fejlédésben. ............,..... 71 2. Kutatások az oktatói identitáskonstruálásról, szakmai fejlődésről és tanulásról . . . . 72 3. Célok és kutatäsi kérdések ................................... 74 4. À narrativ kutatäs médszere és mintéja. . ..........,........,....... 75 4.1. Az oktatöi élettôrténetre épülé interjû médszere .......,.,...,.,.,.. 75 4.2, À kutatäs mintéja. .......,.....,..,.......,..,..,,..... 76 4.3. À narrativ elemezés. .................................... 78 5. Eredmények. . ...,..........,.............,..,,.,..,.:.. 78 5.1. Az oktatéi identitäskonstruäläs és véltozäsaik . .................... 78 A kezdé oktatôk. ....................................., 79 A tapasztalt oktaték . ...........,....,...,....,......... 81 "Tapasztalt oktaték vezetôi gyakorlattal . . ........,..,........... 83 5.2. A tanulás sajátosságai az oktatói fejlődés egyes szakaszaiban. . . . . . . . . . . . . 85 Kezdö oktaték. ......................................, 85 A tapasztalt oktaték . ...........,....,...,....,......... 87 "Tapasztalt oktaték vezetôi gyakorlattal . . ........,..,........... 89 6. Osszegzés déserts see see ses 90

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1867 px
Image height
2670 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
776.03 KB
Permalink to jpg
022_000018/0006.jpg
Permalink to ocr
022_000018/0006.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu