Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Kálmán Orsolya
Title (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Field of science
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000018/0005
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 6 [6]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000018/0005

OCR

Tartalomjegyzék Bevezetés . 2.000... vh te eee eee ee ee ee ee eee 9 I. TANULÁSKÖZPONTÚ PEDAGÓGIA A FELSŐOKTATÁSBAN. . . 2.2.2.2... 15 1. A tanulásközpontúság forrásvidékének értelmezéséhez . . . ............... 15 1.1. A tanulásközpontú megközelítés megjelenése az oktatáspolitikában . . . . . . . . 16 1.2. A tanulásközpontú megközelítés a felsőoktatási gyakorlatban. . . . . . . . . . . . 18 1.3. A tanulásközpontú megközelítés értelmezése a neveléstudomány és azon belül is a felséoktatés-pedagésgia felél. . ............................ 19 1.4. A tanulásközpontú oktatás lehetséges irányai az oktatáspolitika, a kutatás és a gyakorlat metszéspontjäban ..........,.................. 24 2. A tanuläskôzpontuü felséoktatäs-pedagôgia értelmezési kerete . ......,....., 27 2.1. A tanulásközpontú tanítás első pillére: a hallgatók aktív, értelmező tanulásának támogatása. . 2.2... ee ee eee eee 28 2.2. A tanulásközpontú tanítás második pillére: a hallgatók tanulási eredményeinek fejlédése .....,...........,...............,..,....., 30 2.3. A tanulásközpontú tanítás harmadik pillére: minden hallgató tanulástámogatása . . 32 2.4. A tanulásközpontúság negyedik pillére: az oktatók és oktatóközösségek szakmai fejlödese estanuläsa «6. ee ee ee ee eee eee 34 3. A tanuläskôzpontuü felséoktatäs-pedagôgia kihiväsai. . ...........,...... 36 II. AZ OKTATÓK SZAKMAI FEJLŐDÉSÉNEK ÉS TANULÁSÁNAK MEGKÖZELÍTÉSEI A FELSŐOKTATÁSBAN... . 2... ee eens 39 1. Az oktatók szakmai fejlődésének és tanulásának értelmezései . . . . . . . . . . . . . . 40 2. Az oktatói szakmai fejlődés és tanulás támogatásának megközelítései. . . . . . . . . . 41 2.1. Azoktatóiképzések .................................... 41 Az eredményesség kérdései .........................,....., 42 Hazai példäk és lehetôségek. . ...........,.............,.... 43 2.2. A gyakorlatközösségek megközelítése a felsőoktatásban . .............. 44 Eredmények, erősségek és nehézségek. ......,.............,.... 48 Hazai tapasztalatok és lehetôségek. . .......,.............,.... 49

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1867 px
Image height
2670 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
701.47 KB
Permalink to jpg
022_000018/0005.jpg
Permalink to ocr
022_000018/0005.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu