El6szé ............................................. 7
Bevezetés. .......................................... 11
Schleiermacher élete .................................. 11
A ,tôrténeti iskola” filozéfiai megalapozäsa. . .................... 16
A tudati tények szerepe a metafizikai tényekkel szemben . . . . . . . . . . . . . . 18
A filozôfiai hermeneutika keletkezése . ........................ 23
Az ônéletiräs alapvet6 szerepe . ............................ 25
Georg Misch életütja, munkässäga ............................ 31
Tanitvänyként Dilthey életében ............................ 33
A Dilthey-hagyatékot gondozé tanitväny . ...................... 34
Dilthey müveinek kiadäsa . ............................. 34
A Dilthey-Husserl-kapcsolat problematikäja . .................. 36
Dilthey életfilozófiai gondolkodása eredetiségének kérdése . . . . . . . . . . . 44
A tanitväny ônéllésodäsa. ............................... 49
Von den Gestaltungen der Persönlichkeit (A szemelyiseg alakuläsai/alakzatai) 49
A,Fibel”. ........................,...,4,44.. 2. 64
Vita a Lét és idôvel és a logikai elbadäsok . .................... 72
Misch derekba tört munkässägänak értékelései ................... 75
König es Eine „andere” Hermeneutik — az ôtvenhét évet késett
Misch-Festschrift . ................................ 75
Plessner Mit anderen Augen és Macht und menschliche Natur......... 77
Bollnow és a Misch-Ricœur kapcsolat ....................... 83
A Geschichte der Autobiographie rétegei. ........................ 97
Motiväci6, felépités, kronolôgiai rétegek ....................... 97
A Goethe-Dilthey-Burckhardt-szäl. . ........................ 100