OCR
316 SALZ GABRIELLA Freud, S. (1982 [1910]): Leonardo da Vinci egy gyermekkori emléke. In (uő): Eszszék. Budapest, Gondolat, 253-327. Freud, S. (1986 [1917]): Bevezetés a pszichoanalizisbe. Budapest, Gondolat. Grotowski, J. (1999): Szinhdz és rituale. Pozsony, Budapest, Kalligram. Jakab, K. (2006): Trauma és fejlédés. Léelekelemzés, 2006/2. 1. évf. II. félév, 93-98. Hermann I. (2013): Kreativitds és alkotds. Budapest, Animula. Halász L. (2002): 4 freudi müvészetpszicholôgia — Freud, az író. Budapest, Gondolat, 7-87. Köväry Z. (2011): A pszichobiografia, mint mddszer: Az élettôrténet-elemzés reneszánsza: új perspektívák a személyiség- és kreativitaskutatasban. A/kalmazott Pszichológia, 2011/4. 65-92. Köväry Z. (2012): A pszichoanalizis, a kreativitäs és a mtivészetpszicholdgiai kutatäs. Imagö Budapest, 2012/1. 3-14. Köväry Z. (2007): Jung „Siegfried”-älma. Lelekelemzes, 2007/2. 38-47. Kris, E. (1998): Az inspiräciöröl. In Bökay Antal — Erés Ferenc (szerk.): Pszichoanalizis és irodalomtudomdny 133-141. Filum, Budapest, 1998. Lacan, J. (1993): A tik6r-stadium. Thalassa, 1993/2. 5-11. Lehmann H. T. (2009): Posztdramatikus színház. Budapest, Balassi Kiadó. Lénárd K. (2005): A kreatív folyamatok korai kapcsolati gyökerei. Pszichoterápia, 14. évf. 6. szám. 760—767. Nadas P. (2000): A testek filozófusa. In Nánay I.— Lakos A. (szerk.): Bausc). Budapest, Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet. 9—31. McAdams, D. (2005): What psychobiography Might learn from personality psychology. InW. T. Schultz (szerk.): 79e Handbook of Psychobiography. New York, Oxford University Press. Chapter 4. 64-83 Pabst P. (2000): Megtanulhatsz bolondozni. In Nanay I.— Lakos A. (szerk.): Bausch. Budapest, Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet, 63—77. Runyan, W. M. (1998): Vita a pszichobiográfiáról. In Hunyady György (szerk.): Történeti és politikai pszicholögia. Budapest, Osiris, 305-339.