OCR Output

+ BIBLIOGRAFIA +

BARBA, Eugenio — SAVARESE, Nicola: A Dictinory of Theatre Anthropology,
London, Routledge, 1991.

BAUER, J. Edgar: Tadeusz Kantor: Kenotic Theatrology and the “Reality of
the Lowest Rank”, konferencia-elöadäs a The 2000 CESNUR Nemzet¬
közi Konferencián, Lett Tudományegyetem, Riga, Lettország, 2004,
http://www.cesnur.org/2004/bauer_kantor.htm

BILLETER, Jean-François: L'Art chinois de l’écriture, Genéve, Skira, 1999.

BILLETER, Jean-François, Leçons sur Tchouang-Tseu, Paris, Éditions Allia,
2015.

BLANCHOT, Maurice: Artaud, in uô: Le livre à venir, Paris, Gallimard, 1959,
50-58.

BLANCHOT, Maurice: L'entretien infini, Paris, Gallimard, 1969.

Brook, Peter: Idéfonalak, Budapest, Eurdpa, 1999.

Brook, Peter: Az üres ter, ford. Kods Anna, Budapest, Európa, 1999.

BRUNEL, Pierre: Théâtre et Cruauté ou Dionysos profane, Paris, Librairie
des Méridiens, Bibliothèque de l'imaginaire, 1982.

BOUCHARD, Larry D.: Playing Nothing for Someone: "Lear", Bottom, and
Kenotic Integrity, Literature and Theology, vol. 19. No. 2 (June 2005),
159-180.

BOURGINE, Benoît: The Christology of Karl Barth, in Stuart George Hall
(szerk.): Jesus Christ Today. Studies in Christology in Various Contexts.
Proceedings of the Académie Internationale des Sciences Religieuses,
Oxford 25-29 August 2006 and Princeton 25-30 August 2007
(Theologische Bibliothek Töpelmann, 146), Berlin-New York, Walter
de Gruyter, 2009, 179-208.

CHENG, Francois: Le Dialogue, Presses artistiques et littéraire des Shanghai,
Paris, Desclée de Bouwer, 2002.

CORRAL ALONSO, Alicia: Az ének mint a vertikalitäs eszköze Grotowskinal
és a bengáli bauloknál (kéziratban), megjelenés előtt a Szcenárium
2017. tavaszi számaiban. Spanyolul: https://core.ac.uk/download/
pdf/13300367.pdf

CSOMAFÁY Ferenc: Képzeletbeli operett, Erdély Online, 2011. január 15.
http://www.erdon.ro/kepzeletbeli-operett/news-20110115-01351751

CSUANG CE: A virágzó délvidék igaz könyve, Budapest, Palatinus Könyvek
Kft., 1997.

+ 267 +