OCR Output

28 ÁRANY ZSUZSANNA

IRODALOM

Arany, Zs. (2020). “Absinthe ofnecromancy”: Kosztolänyi and the Life Reform Movements.
In B. Vincze & K. Kempf & A. Németh (Eds.) Hidden Stories — the Life Reform Move¬
ments and Art (pp. 255-265). Peter Lang.

Arany, Zs. (2019). Ujgnosztikus filozófiák hatása a századforduló magyar irodalmi életére.
Életünk, 1, 45—59.

[Birö-]Balogh, T. (2003). Trefa a humorban. Karinthy Frigyes, a humorista (?). Bárka, 5,
76-86.

Guénon, R. (2004). 1be Spiritist Fallacy. Sophia Perennis et Universalis.

Halász, G. (1937). Magyar századvég. Nyugat, 30(11), 303—324.

Harsänyi, Zs. (1925). Jack London bämulatos &lete. Nyugat, 18(10-11), 548-564.

Juhász, Gy. (1969). Trockijjal egy asztalnál. In Juhász Gy. Összes művei 6. Prózai írások
1918-1922 (pp. 86-87). Akademiai.

Karinthy, F. (1925). Csoda. Cimszö az üj enciklopédiähoz. Nyugat, 18(18), 59-65.

Karinthy, F. (1924). Libazsiros vatta. Nekrolög. Az Est, 1(5), 4.

Karinthy, F. (2011). Mennyei Riport. Kossuth.

Karinthy, F. (1915). Titokzatosság. , Azoknak, akik hisznek a misztikumban". Az Újság,
4(24), 3-5.

Karinthy, F. (1928). Van-e túlvilági élet? Nyugat, 21(17), 343—348.

Kőhegyi, G. (2004). Tudomány, babona és misztikum Karinthy Frigyes prózájában. Studia
Caroliensia, 2, 142-160.

Laczkó, G. (1922). Csalók és próféták. Nyugat, 15(8), 553.

(MB.) [Mikos, J.] (1897). A spiritizmus feladata. Rejtelmes Világ, 12(3), 2.

Schöpflin, A. (1930). Don Juan estéje. Lenormand drámája a Nemzeti Színházban. Nyugat,
23(10), 817-818.

Szemlér, F. (1935). Román folyóiratszemle. Erdélyi Helikon, 10, 631.

Tarjányi, E. (2002). A szellem örvényében. A magyarországi mesmerizmus, szellemidézés, teozófia
története és művészeti kapcsolatai. Universitas,

Tábori, K. (1924). Pesti spiritiszták. Tolnai Világlapja Kiadása.