OCR
ELöszö II Nemeth, A., Mikonya, Gy. & Skiera, E. (Szerk.). (2005): Eletreform és reformpedagögia — nemzetközi törekvések magyar pedagógiai recepciója. Gondolat Kiadó. Németh, A. & Hopfner, J. (Hrsg.). (2008). Pádagogiscbe Strömungen in der k. u. k. Monarcbie. Peter Lang Verlag. Németh, A. € Pirka, V. (Szerk.). (2013). Az életreform és reformpedagógia — recepciós és intézményesülési folyamatok a 20. század első felében). Gondolat Kiadó. Németh, A., Pirka, V. 8 Pukánszky, B. (Szerk.). (2013). Továbbélő utópiák I. Gondolat Kiadó. Nemeth, A., Stöckl, C. & Vincze, B. (Eds). (2017). Survival of Utopias — Weiterlebende Utopien. Life Reform and Progressive Education in Austria and Hungary — Lebensreform und Reformpädagogik in Österreich und Ungarn. Peter Lang Verlag. Németh, A. € Skiera, E. (Szerk.). (2018). Rejtett történetek — az életreform mozgalmak és a művészetek. Műcsarnok. Oelkers, J. (1992). Reformpädagogik. Eine kritische Dogmengeschichte. Juventa Verlag. Skiera, E. (2002). A reformpedagögia hatäsa az NSZK iskolareformjainak alakuläsära. In Reformpedagögia-törteneti tanulmänyok. Euröpai kölcsönhatäsok, nemzeti sajátosságok (pp. 171-192). Osiris. Skiera, E., Nemeth, A. & Mikonya, Gy. (Eds.). (2006). Reformpädagogik und Lebensreform in Mitteleuropa — Ursprünge, Auspragung und Richtungen, landerspezifische Entwicklungstendenzen. Gondolat Kiadó. Vincze, B., Kempf, K. & Németh, A. (Eds). (2020a). Hidden Stories — Life Reform Movements and the Art. Peter Lang Publisher. Vincze, B., Kempf, K. & Németh, A. (Szerk.). (2020b). Az életreform és a miivészetek. Gondolat Kiadó — Műcsarnok.