OCR Output

ELöszö II

Nemeth, A., Mikonya, Gy. & Skiera, E. (Szerk.). (2005): Eletreform és reformpedagögia —
nemzetközi törekvések magyar pedagógiai recepciója. Gondolat Kiadó.

Németh, A. & Hopfner, J. (Hrsg.). (2008). Pádagogiscbe Strömungen in der k. u. k. Monarcbie.
Peter Lang Verlag.

Németh, A. € Pirka, V. (Szerk.). (2013). Az életreform és reformpedagógia — recepciós és
intézményesülési folyamatok a 20. század első felében). Gondolat Kiadó.

Németh, A., Pirka, V. 8 Pukánszky, B. (Szerk.). (2013). Továbbélő utópiák I. Gondolat Kiadó.

Nemeth, A., Stöckl, C. & Vincze, B. (Eds). (2017). Survival of Utopias — Weiterlebende
Utopien. Life Reform and Progressive Education in Austria and Hungary — Lebensreform
und Reformpädagogik in Österreich und Ungarn. Peter Lang Verlag.

Németh, A. € Skiera, E. (Szerk.). (2018). Rejtett történetek — az életreform mozgalmak és
a művészetek. Műcsarnok.

Oelkers, J. (1992). Reformpädagogik. Eine kritische Dogmengeschichte. Juventa Verlag.

Skiera, E. (2002). A reformpedagögia hatäsa az NSZK iskolareformjainak alakuläsära. In
Reformpedagögia-törteneti tanulmänyok. Euröpai kölcsönhatäsok, nemzeti sajátosságok (pp.
171-192). Osiris.

Skiera, E., Nemeth, A. & Mikonya, Gy. (Eds.). (2006). Reformpädagogik und Lebensreform
in Mitteleuropa — Ursprünge, Auspragung und Richtungen, landerspezifische Entwicklung¬
stendenzen. Gondolat Kiadó.

Vincze, B., Kempf, K. & Németh, A. (Eds). (2020a). Hidden Stories — Life Reform Movements
and the Art. Peter Lang Publisher.

Vincze, B., Kempf, K. & Németh, A. (Szerk.). (2020b). Az életreform és a miivészetek. Gon¬
dolat Kiadó — Műcsarnok.