OCR Output

14 ] Előszó

esélynövelő szakmai programot képesek megvalósítani korrepetálás, szabad¬
idős programok tervezésén keresztül. Az utolsó tanulmány abba enged bete¬
kintést, hogy hallgatóink hogyan jutnak el az esélynövelő tevékenységig, il¬
letve hogyan vélekednek az érzékenyítésről és arról, amit a segítői munkájuk
során végeznek.

A fentieket figyelembe véve jó szívvel ajánlom a kötetet minden szociálpeda¬
gögus-hallgatönak, vegzett szociälpedagögusnak, és azoknak a segítőknek is,
akik érdeklődnek a csoportmunka és a közösségi munka elmélete és gyakorlati
megvalósíthatósága iránt. Hiánypótló művet tarthatunk a kezünkben, amely
elméleti, módszertani és képzési koncepciót is tartalmaz, továbbá hozzájárul
a szociálpedagógusok professzionális módszertani kultúrájának erősítéséhez.