OCR
+ EGYENSÜLYKERESES ES ERZELMI TÄMOGATÄS + Módszerek A kutatás során kvantitatív és kvalitatív módszert egyaránt alkalmaztunk az eredmények feldolgozása során, egy strukturált, zárt és nyitott kérdéseket tartalmazó kérdőív segítségével. Az adatgyűjtés anonim módon, online felületen történt, a Károli Gáspár Református Egyetem Neptun rendszerén keresztül, hallgatói elérés segítségével. A vizsgálatba önkéntesen vonódtak be a hallgatók 2025. január és március között. A saját szerkesztésű kérdőívben önálló kérdésblokkok vizsgálták a hallgatók párkapcsolati értékeit, támogatási preferenciáit, a munka és magánélet egyensúlyáról alkotott nézeteiket, valamint a jövőbeli kapcsolati elképzeléseiket. Továbbá feltérképeztük az érzelmi intelligenciát és kommunikációs készségeket fejlesztő tréningek iránti nyitottságot, valamint az ezekhez kapcsolódó tematika preferenciáit. A kvalitatív elemek tartalomelemzéssel kerültek feldolgozásra, míg a kvantitatív adatok leíró statisztikai módszerekkel összesítettem. 1. táblázat. A módszertani megközelítés összefoglalása kérdésblokkok szerint. Kérdésblokk Vizsgált dimenzió / cél Elemzés típusa A legfontosabb párkapcsolati 24 , Leíró statisztika elvárások rangsorolása Párkapcsolati értékek A párkapcsolatban preferált Gyakorisági Támogatási formák , kurt . FE 4 , támogatás típusainak meghatározása megoszlás A szakmai és magánéleti szerepek összehangolásáról alkotott vélemények Munka és magánélet egyensúlya Nyílt és zárt kérdések elemzése A jövőbeli kapcsolati elképzelésekés Kvalitativ Párkapcsolati jövőké Loe AP: , P J P Szakmai hatások feltérképezése tartalomelemzés 2 .. . . Kepzesi igenyek, fejlesztesi területek ir u Erzelmi intelligencia P 8 ny , 70) eee Leíró statisztika, az érzelmi és kommunikációs és tréningigények , a többvälaszos elemzés készségek terén Egyéni nézőpontok a szakma és a Tematikus kvalitatív Szöveges reflexiók x . hos , pärkapcsolat viszonyäröl elemzes A minta bemutatäsa A kutatás célcsoportját a Károli Gáspár Református Egyetem Gazdaságtudományi, Egészségtudományi és Szociális Karán tanuló szociális munka, szociälpedagögia, + 35 +