—— 0
Elöszö (Penzes Martin) ...............,..,..........................,...... 7
BANDOR ZOLTÁN: Cigány fiatalok felsőoktatási életútja . ........................ 9
IPoLYI DÓRA: Egyensúlykeresés és érzelmi támogatás. Párkapcsolati
preferenciák segítő hivatású hallgatók körében ............................. 31
TIKÁSZ ÁBEL: A prédikáció nyelvezetének teológiai szempontjai
a posztkeresztyén korban ...........................................,... 45
BALOGH PÉTER: A magyarázó igehirdetés helye
a prédikäciés müfajok kôzôtt ..................................,,......., 57
VERES ÁBEL: Kinyilatkoztatás mint ismeretelmélet.
Wolfhart Pannenberg posztfundäcionalizmusänak kritikäja
Karl Barth aktualista ontolôgiäja alapjän .................................. 71
PÉNTEK DÁNIEL GÁBOR: A panasz megfogalmazásának változatai
a héber zsoltärkültészethen .............................................. 93
PÁLL LÁSZLÓ: Kiegészítő megállapítások az I. szintű tibériási prózai
elválasztó akcentusok alkalmazásának kérdéseihez ........................ 109
TÖRÖK Csanäp: „Ur tüle születek, Pokol összetöretek”. A szenvedö
jelentestartalom härom kifejezöeszköze archaikus nepi imädsägokban........ 123
SZELL VERONIKA: Babits Mihály németországi népszerűsítése ................. 143
ZATYKÓ ZSÓFIA: Babits Mihály A gólyakalifa című regényének
világirodalmi előzménye. Poe- és Stevenson-hatás Babits első regényében . . . . . 157
PRONTVAI VERA: A sebzettség esztétikaja Visky Andras mtivészetében ......... 171
KALAUZ BORÓKA PETRA: A közjegyzők és bírósági végrehajtók fegyelmi
felelőssége a Budapesti (Királyi) Törvényszék
gyakorlata alapjän (1930-1950) ................................,........ 183