SCHELLING, Friedrich Wilhelm Joseph
1997 Filozófiai levelek adogmatizmusról és a kriticizmusról. Magyar Filozófiai
Szemle (3-4): 541-594. http://minerva.elte.hu/mfsz/mfsz_9734/WEISS.
pdf (letöltés: 2012. augusztus 29.).
SEDGWICK, David
1994 The Wounded Healer. Countertransference from a Jungian Perspective.
New York: Routledge.
SCHÜTZ, Alfred
1984 Az idegen. In: HERNÁDI Miklós (vál.): Fenomenolögia a tärsadalom¬
tudományban. Válogatás. Budapest: Gondolat Kiadó, 405—413.
SCHOEN, David E.
2020 The War of the Gods in Addiction: C. G. Jung, Alcoholics Anonymous,
and Archetypal Evil. Asheville, N.C.: Chiron Publications.
SMITH, Annette R.
2007 The Social World of Alcoholics Anonymous. How It Works. New York —
Lincoln — Shanghai: iUniverse, Inc.
SONTAG, Susan
1983 A betegség mint metafora. Budapest: Európa Könyvkiadó.
SPICER, Paul
2001 Culture and Restoration of Self among Former American Indian Drinkers.
Social Science ® Medicine 53: 227-240.
SPRADLEY, James P.
1979 The Ethnographic Interview. New York: Holt, Rinehart and Winston, Inc.
STEFFEN, Vibeke
1997 Life Stories and Shared Experience. Social Science #) Medicine 45 (1): 99-111.
STÖRIG, Hans Joachim
1997 _ A filoz6fia vildgtérténete. Budapest: Helikon Kiado.
SUZUKI, Daisetz Teitaro
1989 Előadások a zen-buddhizmusról. In: FROMM, Erich - SUZUKI, Daisetz
Teitaro: Zen-buddhizmus és pszichoanalízis. Budapest: Helikon Kiadó.
SWORA, Maria Gabrielle
2001a Commemoration and the Healing of Memories in Alcoholics Anonymous.
Ethos 29 (1): 58-77.
2001b Personhood and Disease in Alcoholics Anonymous: A Perspective from the
Anthropology of Religious Healing. Mental Health, Religion and Culture
4 (1): 1-21,
SZASZ, Thomas S.
2001 Szertartásos kémia. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó.
2002 Az elmebetegség mítosza. A személyes magatartás elméletének alapjai.
Budapest: Akadémiai Kiadó.
SZÁSZ Anna
2011 Boldog józanodók. Az Anonim Alkoholisták Magyarországon. Budapest:
Sík Kiadó.