Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000145/0000

Algorythmics: Technologically and Artistically Enhanced Computer Science Education

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Zoltán Kátai
Sorozat
Sapientia Books. Natural Sciences
022_000145/0009
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 10 [10]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000145/0009

OCR

TARTALOM 1. BevezetO 2... eee eee eee eee ee 17 1.1. AlgoRythmics: egy dijazott projekt ............................ 18 1.2. Az AlgoRythmics kutatécsoport .............................. 19 2. Tôbbérzékszerves informatikaoktatäs ............................ 21 2.1. Kihiväsok a programozäsoktatäsban ........................... 21 2.2. Az emberi agy és a tanulés ................................... 22 2.2.1. Az emlékezet és a többérzékszerves tanulás . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 2.3. Technológia a többérzékszerves tanulás szolgálatában. ... . . . . . . . . . 25 2.3.1. Vegyes/kombinält tanulés ................................ 25 2.4. Multimédia és a többérzékszerves tanulás ...................... 26 2.5. Többérzékszerves tanulás művészetközeli elemek révén . . . . . . . . . . . 27 2.5.1. Tudomány és művészet: egy er6s kombinäcié ................ 28 2.6. Az érzékszervek szerepe az oktatäsban ......................... 30 3. Látni, hallani és tapintani a számítógépes algoritmusokat (1. tanulmány) . . 31 3.1. Az egyszerű algoritmusok anatómiája .......................... 31 3.2. À szoftvereszküz ........................................... 33 3.3. Javasolt tanmenet ..............................,........... 35 3.4. À kisérlet ..................................,.,.,.,,,,2.2. 38 3.4.1. Eredmények és küvetkeztetések ........................... 39 4. Rekurzív algoritmusok lejátszódva (2. tanulmäny) .................. 43 4.1. Rekurziv algoritmusok oktatäsa ............................... 43 4.1.1. Hogyan tanitsunk rekurziv eljéräsokat? ..................... 43 4.1.2. Hogyan tanítsunk rekurzív függvényeket? ................... 45 4.2. A kinesztetikus érzékelés szerepe a programozäsoktatäsban ........ 46 4.3. Audiovizuális elemekkel dúsított módszerek... ................. 48 4.4. Szoftvereszkôz és javasolt tanmenet ........................... 50 4.5. À kfsérlet ...............................,.,.,.,.,.,,,2 52 5. Eltäncolt algoritmusok (3. tanulmäny) ............................ 55 5.1. Szoftvereszk6z és javasolt tanmenet ........................... 56 5.2. À kfsérlet ....................................,.,.,,,,2.2. 57 6. Kutatási eredmények a többérzékszerves programozásoktatás kapcsán .. . 59

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1949 px
Kép magassága
2776 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
824.5 KB
Permalinkből jpg
022_000145/0009.jpg
Permalinkből OCR
022_000145/0009.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde