Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000145/0000

Algorythmics: Technologically and Artistically Enhanced Computer Science Education

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Zoltán Kátai
Series
Sapientia Books. Natural Sciences
022_000145/0009
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 10 [10]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000145/0009

OCR

TARTALOM 1. BevezetO 2... eee eee eee eee ee 17 1.1. AlgoRythmics: egy dijazott projekt ............................ 18 1.2. Az AlgoRythmics kutatécsoport .............................. 19 2. Tôbbérzékszerves informatikaoktatäs ............................ 21 2.1. Kihiväsok a programozäsoktatäsban ........................... 21 2.2. Az emberi agy és a tanulés ................................... 22 2.2.1. Az emlékezet és a többérzékszerves tanulás . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 2.3. Technológia a többérzékszerves tanulás szolgálatában. ... . . . . . . . . . 25 2.3.1. Vegyes/kombinält tanulés ................................ 25 2.4. Multimédia és a többérzékszerves tanulás ...................... 26 2.5. Többérzékszerves tanulás művészetközeli elemek révén . . . . . . . . . . . 27 2.5.1. Tudomány és művészet: egy er6s kombinäcié ................ 28 2.6. Az érzékszervek szerepe az oktatäsban ......................... 30 3. Látni, hallani és tapintani a számítógépes algoritmusokat (1. tanulmány) . . 31 3.1. Az egyszerű algoritmusok anatómiája .......................... 31 3.2. À szoftvereszküz ........................................... 33 3.3. Javasolt tanmenet ..............................,........... 35 3.4. À kisérlet ..................................,.,.,.,,,,2.2. 38 3.4.1. Eredmények és küvetkeztetések ........................... 39 4. Rekurzív algoritmusok lejátszódva (2. tanulmäny) .................. 43 4.1. Rekurziv algoritmusok oktatäsa ............................... 43 4.1.1. Hogyan tanitsunk rekurziv eljéräsokat? ..................... 43 4.1.2. Hogyan tanítsunk rekurzív függvényeket? ................... 45 4.2. A kinesztetikus érzékelés szerepe a programozäsoktatäsban ........ 46 4.3. Audiovizuális elemekkel dúsított módszerek... ................. 48 4.4. Szoftvereszkôz és javasolt tanmenet ........................... 50 4.5. À kfsérlet ...............................,.,.,.,.,.,,,2 52 5. Eltäncolt algoritmusok (3. tanulmäny) ............................ 55 5.1. Szoftvereszk6z és javasolt tanmenet ........................... 56 5.2. À kfsérlet ....................................,.,.,,,,2.2. 57 6. Kutatási eredmények a többérzékszerves programozásoktatás kapcsán .. . 59

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1949 px
Image height
2776 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
824.5 KB
Permalink to jpg
022_000145/0009.jpg
Permalink to ocr
022_000145/0009.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu