OCR Output

PRONTVAI VERA: KÖLTÉSZET ÉS RITUALITÁS A KORTÁRS MAGYAR SZÍNHÁZBAN

VISKY András: Átugrani egy szakadékot és a túloldalról beszélni: Samuel Beckett és Kertész
Imre misztikus fordulata, Jelenkor, 58. évf., 2015/9, 952—963.

ViSKY András: Caravaggio terminal, Alföld, 66. évf., 2015/11, 9—20.

ViSKY András: Caravaggio terminal, Alföld, 66. évf., 2015/12, 7—25.

Visky Andras: Fényinstallaci6k Hervay-mondatokra, Jelenkor, 65. évf., 2022/3, 290.

Visky Andras: Gyáva embert szeretsz, Pécs, Jelenkor, 2008.

Visky Andras: Írni és (nem) rendezni, Kolozsvár, Koinónia, 2002.

Visky Andras: Julia, Budapest, Fekete Sas — Magyar Rádió Rt., 2003.

Visky Andras: Ki beszél? A Kaddis a meg nem sziiletett gyermekért mint dramatikus forma,
Jelenkor, 2005/1, 66-76.

VISKY András: Ki innen, Kolozsvár, Koinónia, 2016.

Visky Andras: Megvdltozhat-e egy ember, Kolozsvar, Komp-Press — Korunk, 2009.

Visky Andras: Mi a dramaturg? A névtelenségben rejlő alkotói szabadság, elhangzott 2016.
március 2-án az MTA Székház Kistermében. https://mta.hu/data/dokumentumok/szima/
szekfoglalok/Visky Andras Mi a dramaturg.pdf

VISKY András: Mire való a színház? Ütban a theatrum theologicum fele, Budapest, KRE¬
L’Harmattan, Käroli Könyvek, 2020.

ViSKY András: Nevezd csak szeretetnek, Budapest, Jelenkor, 2017.

VISKY Ferenc: Fogoly vagyok, Kolozsvár, Koinónia, 2002.

WOLFMAN, Ursula Rehn: Richard Wagner’s Concept of the ‘Gesamtkunstwerk; Interlude, 2013.
märcius 12. https://interlude.hk/richard-wagners-concept-of-the-gesamtkunstwerk/

ZAPPE Laszlo: A pislogas atka, Critikai Lapok, 12. évf., 2003/9, 18-19.

+ 228 +