ELOSZÔ ........... 44e eee eee eee
BEVEZETO MEGJEGYZÉSEK ....................eee...
A KÉT ALKOTO PÂLYAKÉPE ...........eeeceeeseeeeseeu
Vidnyänszky Attila pélyaive ..............................
Visky András drámaírói és színházelméleti tevékenysége . . . . . . . . . . . . .
KÖLTÉSZET ÉS RITUALITÁS AZ EURÓPAI SZÍNHÁZBAN ............
Üresedé rituélé ............,............,....,....,.
Szertartässzinhäzi kezdeményezések .........................
Elnémulésban szület6 transzformäcié ........................
Költészet és szinhäz ôsszefonédäsa ..........................
PILINSZKY JÁNOS SZÍNHÁZESZTÉTIKÁJA .....................
A radikälisan vallésos elmélet .............................
A liturgikus szinhäz rituälis hättere .........................
Pilinszky szinhäzkôültészete ..............................
A becketti dramaturgia. ................................
A liturgiätél valé eltävolodäs. .............................
Pilinszky színházeszményének továbbélése Vidnyánszky
és Visky szinhäzi vilâgäban . ............................
A METAFORA LITURGIAJA ...............................
A Krisztus-äbräzoläs poetikäja Vidnyänszky Attila rendezéseiben
(Mesés férfiak szérnyakkal, Halotti pompa) .....................
Visky András poétikus színházának metaforikája (Júlia) . . . ...........
RITUALITAS VIDNYANSZKY ES VISKY SZINHAZI VILAGABAN ........
Rítusok és liturgikus elemek Vidnyánszky költői színházában . . . . . . . . . . .
Rítusok és liturgikus elemek Visky poétikus színházában .............
Liturgikus struktüräk a szinpadon .........................
A megvältés ......................................