OCR
ELőszó IRODALOMJEGYZÉK ADORJÁN Viktor: A Laboratórium — Az opolei-wroctawi színházi Laboratórium tevékenysége és utóélete 1995-től napjainkig, Budapest, Magyar Műhely — Ráció, 2015. BonD, Edward: The Hidden Plot, London, Methuen, 2000. https://doi.org/10.5040/9781408164303 BREN, Vida Cerkvenik: Miert nem az utcán csináljuk? Interaktív utcaszínházi kézikönyv, ford. Németh Nikolett Anna, Pintér Géza, Pécs, Sinum Színházi Műhely Egyesület, 2019. 77-84. GóczA Anita: Hangosító 48. — Vidékiség: tabuk és dilemmák. Háda Fruzsinät, Kelemen Kristófot, Kricsfalusi Beatrixot és Nagy Zsoltot Gócza Anita kérdezte, Színház.net, 2024. február 22. https://szinhaz.net/2024/02/22/hangosito-48-videkiseg-tabuk-es-dilemmak/ GROTOWSKI, Jerzy: Az ünnep, ford. Pályi András, Színház, 33. évf., 2000/különszám, 2-6. JAszay Tamas: Koriilirdsok. Fejezetek a Krétakör Színház történetéből 1995-2011, PhD-diszszertáció, Szeged, Szegedi Tudományegyetem, 2013. http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/ eprint/1924/ KRICSFALUSI Beatrix: Teatralitas és medialitäs, avagy miert nem definiälhatö „a” szinhäz?, Jatekter, 9. evf., 2020/4, 3-18. KURZENBERGER, Hajo: Der kollektive Prozess des Theaters. Chorkörper-Probengemeinschaftentheatrale Kreativität, Bielefeld, transcript, 2009. https://doi.org/10.1515/9783839412084 RADOSAVLJEVIG, Duska: A heterarchikus rendezö: egy huszonegyedik szäzadi szerzöi modell, ford. Tamäs Ägnes, Ungväri Zrinyi Ildik6, Jatéktér, 11. évf., 2022/3, 29-43. ROSELT, Jens (Hg.): Seelen mit Methode. Schauspieltheorien vom Barock bis zum postdramatischen Theater, Berlin, Alexander, 2005. 2,» TAKÁCs Gábor: , Konstruktív" dráma avagy a tanítási dráma kapcsolódása a konstruktivista pedagógia néhány alapfogalmához, in Deme János (szerk.): , Konstruktív" Káva Kulturális Műhely — AnBlokk Egyesiilet, 2009, 26-44. WIHSTUTZ, Benjamin — HoEscH, Benjamin (Hg.): Neue Methoden der Theaterwissenschaft, Bielefeld, transcript, 2020. https://doi.org/10.1515/9783839452905 drama, Budapest, «lle