Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000130/0000

Positive Education. The axiom of contemporary upbringing and education

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Jana Hanuliaková, Dáša Porubčanová
Tudományterület
Education, general (including training, pedagogy, didactics) / Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) (12831), Pedagogy / Pedagógia (12910)
Sorozat
Collection Károli. Monograph
Tudományos besorolás
monográfia
022_000130/0025
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 26 [26]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000130/0025

OCR

POSITIVE EDUCATION — THE AXIOM OF CONTEMPORARY UPBRINGING AND EDUCATION Theoretical and empirical research of positive psychologists has created the basis for the creation of positive education programs that help students orient themselves toward their strengths of personality and their positive development. Gillham is convinced of the identification and subseguent support of adolescents’ strengths, as it contributes to their well-being, increased assertiveness and resilience, as evidenced by the growing growth of adolescents’ good human relationships, the search for meaning and the fulfilment of real dreams (Gillham et al., 2011; in Taher, 2016). In general, the great efforts of the supporters of the movement for a positive perception of human life and its key impact on the prosperity of the young individual in society are evident. + 24 +

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1830 px
Kép magassága
2834 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
476.94 KB
Permalinkből jpg
022_000130/0025.jpg
Permalinkből OCR
022_000130/0025.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde