Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000124/0000

Oktatásfejlesztési innováció és hálózatépítés a magyarországi felsőoktatásban. Trendek, irányadó eredmények, adaptálható jógyakorlatok

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Dringó-Horváth Ida
Cím (EN)
Innovation and Networking for Educational Development in Hungarian Higher Education. Trends, key insights, and adaptable best practices
Tudományterület
Felsőoktatás / Higher education (12836), Oktatáspolitika / Education policy (12075), ICT az oktatásban és a tanulásban / ICT in education and learning (12838)
Tudományos besorolás
monográfia
022_000124/0038
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 39 [39]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000124/0038

OCR

Összpontszám (185) Online Konferencia- Tananyag-, Stratégiai Egyéb Hallgatói Külső Oktatás- Mentor- Oktatói Egyéni platformok szervezés e-learning tanácsadás hallgatói workshopok képzések fejlesztési hálózat workshopok konzultáció fejlesztés támogatás kutatások # BCE a BGE uBME wDE m ELTE u KRE u MOME @MTE @ NKE aNYE @PE uPTE u SZE 6. ábra. A hazai módszertani központok által ellátott funkciók, szolgáltatások és azok jelentősége intézményenként, saját szerkesztés, 2022 A válaszok alapján a leggyakoribb feladatok közé tartozik az oktató- és e-learning anyagok készítése, tanfolyamok vagy egyéni konzultációk tartása, valamint a témához kapcsolódó stratégiai tanácsadás a döntéshozók számára. A legkevésbé gyakori tevékenységek az online jelenlét és kapcsolódó saját platformok üzemeltetése, a más intézményeknek nyújtott képzés, valamint a hallgatóknak nyújtott támogatás a tanulásmódszertan, illetve a digitális kompetenciafejlesztés terén. Néhány területen azonban jelentős szórás tapasztalható: a tanulói kompetenciafejlesztés, a kutatás és kapcsolódó konferenciák, szakmai programok szervezése vagy az oktatói mentorálási programok működtetése különböző mértékben hangsúlyos az egyes intézményekben, vélhetően a stratégiai elképzelések, illetve a rendelkezésre álló humánerőforrás függvényében. Összefoglalásul az adatok alapján elmondható, hogy a leggyakrabban végzett feladatok közé tartozik az oktatási és e-learning anyagok készítése, a továbbképzések vagy egyéni konzultációk tartása, valamint stratégiai tanácsadás a döntéshozóknak; ezzel szemben azonban csak kismértékben jelenik meg az online platformok üzemeltetése, ill. a más intézményeknek nyújtott képzések. Több területen magas szóródás mutatja a szolgáltatások hangsúlyosságának változékonyságát: a tanulói kompetenciafejlesztés, a + 37 +

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1949 px
Kép magassága
2776 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
992.74 KB
Permalinkből jpg
022_000124/0038.jpg
Permalinkből OCR
022_000124/0038.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde