Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000120/0000

Iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása, 2022. A WHO-val együttműködésben megvalósuló nemzetközi kutatás nemzeti jelentése – legújabb adatok és trendek az elmúlt húsz évben

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Title (EN)
Health Behaviour in School-Aged Children, 2022. Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) A WHO-collaborative Cross-National Study 2022 National Report – newest data and trends from the last twenty years
Field of science
Egészségmonitorozó rendszerek / Health monitoring systems (11713), Egészségmagatartás / Health behaviour (12396), Egészségfejlesztés / Health promotion (12407)
Series
RendSzerTan
Type of publication
tanulmánykötet
022_000120/0229
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 230 [230]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000120/0229

OCR

ISKOLÁSKORÚ GYERMEKEK EGÉSZSÉGMAGATARTÁSA Online bullying months. Regarding victimization, 19% said that they had been bullied online at least once in recent months About 5% of the students were regularly bullied. Physical fight students fought four or more times. Boys are involved in fights more often in all frequency categories and, like other forms of peer aggression, fights occur less often in higher grades.

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1913 px
Hauteur de l'image
2705 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
383.37 KB
Lien permanent vers jpg
022_000120/0229.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000120/0229.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu