Direkt zum Inhalt
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu
AnmeldenRegistrieren
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Vorschau
022_000120/0000

Iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása, 2022. A WHO-val együttműködésben megvalósuló nemzetközi kutatás nemzeti jelentése – legújabb adatok és trendek az elmúlt húsz évben

  • Vorschau
  • PDF
  • Zeige Metadaten
  • Permanenten Link anzeigen
Title (EN)
Health Behaviour in School-Aged Children, 2022. Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) A WHO-collaborative Cross-National Study 2022 National Report – newest data and trends from the last twenty years
Field of science
Egészségmonitorozó rendszerek / Health monitoring systems (11713), Egészségmagatartás / Health behaviour (12396), Egészségfejlesztés / Health promotion (12407)
Series
RendSzerTan
Type of publication
tanulmánykötet
022_000120/0080
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Seite 81 [81]
  • Vorschau
  • Permanenten Link anzeigen
  • JPG
  • TIFF
  • zurück
  • Weiter
022_000120/0080

OCR

5. KORTÄRSKAPCSOLATOK " 79 A TANULÓK 32% LEGALÁBB EGY SZEMÉLLYEL (LEGINKÁBB BARÁTTAL) MAJDNEM EGÉSZ NAP ONLINE KAPCSOLATBAN ÁLL. Online kommunikáció iránti preferencia @ kérpÉs ) Kérjük, jelöld meg, hogy egyetértesz-e következő állítással, vagy nem! Online könnyebben beszélek az érzéseimről, mint személyes találkozáskor. (Egyáltalán nem értek egyet / Nem értek egyet / Részben egyetértek, részben nem / Egyetértek / Teljesen egyetértek) Az online kommunikációt preferálónak tekintettük azt, aki , teljesen egyetért" vagy segyetért" azzal, hogy szívesebben osztja meg érzéseit online. A tanulók legnagyobb része (48,5 90) nem preferálja az online kommunikációt, közel harmada pedig részben egyetért az állítással, részben nem. A fiúk valamivel, de szignifikánsan kisebb része (18,4%) preferälja az online kommunikäciôt, mint a länyok (21,4%). Az életkori különbségek bár szignifikánsak, nem mondhatók számottevőknek, és határozott minta sem rajzolódik ki. Az 5., 7. és 9. osztályban a lányok szignifikánsan nagyobb hányada osztja meg érzéseit szívesebben online, mint a fiúk (5.4. ábra).

Strukturell

Custom

Image Metadata

Bild Breite
1913 px
Bild Höhe
2705 px
Bild Auflösung
300 px/inch
Dateigröße
709.41 KB
Permalink zum JPG
022_000120/0080.jpg
Permalink zur OCR
022_000120/0080.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

AnmeldenRegistrieren

Benutzeranmeldung

eduId Login
Ich habe mein Passwort vergessen
  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu