Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000120/0000

Iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása, 2022. A WHO-val együttműködésben megvalósuló nemzetközi kutatás nemzeti jelentése – legújabb adatok és trendek az elmúlt húsz évben

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Title (EN)
Health Behaviour in School-Aged Children, 2022. Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) A WHO-collaborative Cross-National Study 2022 National Report – newest data and trends from the last twenty years
Field of science
Egészségmonitorozó rendszerek / Health monitoring systems (11713), Egészségmagatartás / Health behaviour (12396), Egészségfejlesztés / Health promotion (12407)
Series
RendSzerTan
Type of publication
tanulmánykötet
022_000120/0078
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 79 [79]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000120/0078

OCR

5. KORTÁRSKAPCSOLATOK " 77 A diákok több mint kétharmada számol be magas kortárstámogatásról. A teljes mintában és a lányoknál a magas támogatottságról beszámolók aránya szignifikánsan csökkent 2018 és 2022 között (5.2. ábra). 5.2. ÁBRA Magas kortárstámogatásról beszámoló 5-11. osztályos tanulók arányai 2014-2022 között —£— Össz —— Fiúk —t— Lanyok Ss = 80 BE ag 77,6 779 02 75 , s A 73,3* ie 72,5 + . + 70 v ni ES 71,0 — 68,5" 2° 67,3 . QE 6s 638 aS 63,5 n N ’ oun De 60 = 2014 2018 2022 Vizsgalati év ELEKTRONIKUS KOMMUNIKACIO Online kapcsolattartas intenzitasa @ kervésex A következő kérdések az online kapcsolatokról és kommunikációról szólnak. Amikor ezeket a kifejezéseket használjuk, arra gondolunk, amikor pl. szöveges üzeneteket, emotikonokat, fotókat, videót vagy hangüzeneteket küldünk vagy kapunk, chatprogramokon (pl. WhatsApp, Snapchat, Messenger), közösségi oldalakon (pl. Instagram, TikTok, Facebook, Youtube) vagy videóhívókon keresztül (pl. Viber, Messenger, Zoom). ) Milyen gyakran vagy online kapcsolatban az alábbi személyekkel? , Közeli barátokkal , Barátokkal a távolabbi baráti körből , Olyan barátokkal, akiket a netről ismersz, és korábban nem ismertétek egymást > További emberekkel a barátaidon kívül (pl. szülő, fiú- vagy lánytestvér, osztálytársak, tanárok) (Nem tudom, rám nem vonatkozik / Soha vagy szinte soha / Legalább hetente / Naponta vagy majdnem mindennap / Naponta többször / Majdnem egész nap, szinte minden szabadidőmben) A tanulók túlnyomó része (80,296) leginkább közeli barátaival van napi rendszerességű online kapcsolatban, illetve 14,490-uk szinte egész nap kapcsolatban van a barátain kívül más személyekkel is, például családtagokkal. A netről ismert barátokkal való kapcsolattartás gyakorisága - bár sokan , nem tudom" választ adtak - jóval alacsonyabb. Mindössze a tanulók 5,7%-a all szinte egész nap kapcsolatban internetes barátokkal (5.1. táblázat.

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1913 px
Hauteur de l'image
2705 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
805.3 KB
Lien permanent vers jpg
022_000120/0078.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000120/0078.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu