OCR Output

4. A SZOCIALIZÁCIÓ SZÍNTEREI " 61

4.10. ÁBRA
Az iskolai feladatokat eléggé és nagyon nyomasztónak érző tanulók
arányai nem és évfolyam szerint (N = 6264)

II Fiúk II Lányok
60

55,2
43,1 42,8
40 41,1
3 | q I
0 i
95 11.

5. 78

N
o

Válaszolók aránya (99)

Évfolyam

2014 óta meredeken emelkedik az iskolai feladatokat kifejezetten nagy teher¬
ként megélők aránya. A fiúké majdnem megduplázódott, a lányoké közel két
és félszeresére nőtt (4.11. ábra).

4.11. ÁBRA
Az iskolai feladatokat nagyon nyomasztónak megélő 5-11. osztályos tanulók
arányai nem szerint 2002-2022 között

—@ Össz — —m— Fiúk —4— Lányok

g
S
S
©
CE 78
RO QE 6,1*
N 6 61 fe
8 56 57 u-i
= , b 5,1
S 3

2002 2006 2010 2014 2018* 2022*

Vizsgálati év

Tanároktól kapott támogatás

A háromtételes Tanári Támogatás Skálát használtuk mérőeszközként.

Al kéRDÉSEK

) A következő állítások a tanáraidra vonatkoznak. Kérjük, jelöld meg, mennyire értesz velük
egyet!
, Tanáraim elfogadnak olyannak, amilyen vagyok.
, Tanáraim személy szerint törődnek velem.
, Nagyon megbízom a tanáraimban. (Teljesen egyetértek / Egyetértek / Részben egyetértek,
részben nem / Nem értek egyet / Egyáltalán nem értek egyet)