OCR Output

KEREPESZKI ANIKÓ magyar nyelv és irodalom — evangélikus hittan szakos tanár,
valamint finn nyelv és kultúra szakos bölcsész. Miután 2002-ben tanári diplomát
szerezett az Eötvös Loránd Tudományegyetemen, majd az Evangélikus Hittudomá¬
nyi Egyetemen, a Budapest-Fasori Evangélikus Gimnáziumban tanított. A Sztehlo
Gábor Evangélikus Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium pedagógusa az intézmény
alapítása, 2011 óta; jelenleg az Evangélikus Hittudományi Egyetem doktorjelöltje.
Kutatási területe a homiletika és a szépirodalom kapcsolata, illetve Babits Mihály
költészete. Mindemellett a gyülekezeti hitoktatásban, gyermekbibliakörben, tá¬
borokban is aktív szerepet vállal, így rendszerint több korosztállyal is találkozik a
tanítás és a gyülekezeti szolgálat során.

KODÁCSY-SIMON ESZTER az Evangélikus Hittudományi Egyetem habilitált docense,
2015-től a Valláspedagógia Tanszék és a Valláspedagógiai Kutatócsoport vezetője.
2013-tól a Magyarországi Evangélikus Egyház Katechetikai Munkacsoportjának ve¬
zetője. Hat hittankönyv társszerzője, számos hitoktatási segédanyag szerkesztője, az
EHE hittanárképzésének szakfelelőse. Kutatási területei közé tartoznak a vallás- és
bibliadidaktika kihívásai, a hitoktatás alapkérdéseinek kontextualitása, az egyházi is¬
kolák identitásának dilemmái és a gyermekek és fiatalok spiritualitásának vizsgálata.

LÁSZLÓ VIRGIL 2003-ban az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogász képesí¬
tést, 2006—2008 között a columbusi Trinity Lutheran Seminaryn teológusdiplomát
szerzett. 2003-2006 és 2008—2012 között az Evangélikus Hittudományi Egyetem
teolögus-lelkesz szakän tanult. PhD-fokozatot 2017-ben szerzett újszövetségi tárgy¬
körből. Jelenleg az Evangélikus Hittudományi Egyetem Újszövetségi Tanszékének
adjunktusa. Kutatási területe a keresztény spiritualitás újszövetségi alapjai.

NAGY KRISZTINA az EHE Valláspedagógia Tanszékének adjunktusa. Oktat a tanár- és
mentorképzésben, a pedagógus-továbbképzésben. PhD-fokozatát 2020-ban az ELTE
Neveléstudományi Doktori Iskolájában szerezte, disszertációjának témája a mentorok
tanulása és folyamatos szakmai fejlődése. Fő kutatási témái a mentorálás, a pedagó¬
gus- és mentorképzés, a mentorok tanulása, a reflektivitás és a videóval támogatott
felidézés. Az ELTE Pedagógusok, Pedagógus Szakmai Közösségek, Pedagógusképzés
Kutatócsoportjának tagja, a Tanárképzők Szövetsége Mentori Szakosztályának társ¬
elnöke.

Ősz-FARKAS ERNŐ PAD, dr. pharm. 2024-ben PhD-fokozatot szerzett az Evangélikus
Hittudományi Egyetemen. Az Adventista Teológiai Főiskolán a Gyakorlati Teológiai
Tanszéken tanít keresztény vezetés, bioetika, Biblia és egészség tárgyakat. 1996 óta