Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000110/0000

Teológia és tanulás: a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Title (EN)
Theology and Learning: the Possibility of Change
Field of science
Teológia / Theology (13036), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Series
Teológia és…
Type of publication
tanulmánykötet
022_000110/0362
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 363 [363]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000110/0362

OCR

Feldolgozási lehetőség az ifjúság körében Pongrácz Máté Evangélikus Hittudományi Egyetem doktorandusz E-mail: mate.pongracz@lutheran.hu DOI: 10.56037/978-963-380-28 1-6.27 A tanulmány fő témáját az asszisztált reprodukció etikai kérdéseinek vizsgálata és annak feldolgozási lehetőségei adják az ifjúság körében. A szerző megvizsgálja a mai kor morálhoz való viszonyát, valamint foglalkozik az etikai kérdések ignorálásának veszélyével. Tanulmányában ismerteti, hogyan jelenik meg az asszisztált reprodukció az evangélikus hit- és erkölcstanoktatásban, valamint a biológiaoktatásban, és milyen jelentős dokumentumok születtek az egyházak részéről a témában. Végül a konstruktív pedagógia gondolatait hasznosítva új módszertani lehetőséget vázol fel a gyülekezetpedagógia területén. Kulcsszavak: asszisztált reprodukció / konszenzushiány / konstruktív pedagógia / ifjúsági munka Possibilities for Adaptation among Youth The main topic of this study is the ethics of assisted repoduction and how they may be treated a subject in youth work. The author examines the relationship of the present age to morality and addresses the danger of ignoring ethical issues. The study describes how assisted reproduction is presented in religious education as well as in the biology classroom, and summarises the most important church documents presented on this subject. To conclude the paper, the author outlines anew methodological solution in dealing with this issue, using constructivist pedagogy. Keywords: assisted reproduction / lack of consensus / constructive pedagogy / youth work

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1926 px
Hauteur de l'image
2693 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
911.83 KB
Lien permanent vers jpg
022_000110/0362.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000110/0362.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu