BURRIDGE, Richard A.: Four Gospels, One Jesus? A Symbolic Reading. Eerdmans, Grand
Rapids, 2005.
CHRYSOSTOM, Saint: Homilies on the Acts of the Apostles and the Epistle to the Romans.
In: Philip Schaff (szerk.): A Select Library of the Nicene and Post-Nicene Fathers of the
Christian Church. Christian Classics Ethereal Library, Grand Rapids, 1889. Web: https://
wwn.ccel.org/ccel/s/schaff/npnfl11/cache/npnfl11.pdf. (Letöltes: 2024. jünius 24.)
Csapö Benö: Az iskolai tudas vizsgalatanak elmeleti keretei &s mödszerei. In: uö (szerk.):
Az iskolai tudás. Osiris Kiadó, Budapest, 2002. 15—44.o.
FOWLER, Robert M.: Loaves and Fishes. The Function of the Feeding Stories in the Gospel of
Mark. Society of Biblical Literature, Missoula, 1981.
KopAcsy-Simon Eszter: , Veled a kőfalon is átugrom? Határátlépő fiatalok a Bibliában. In:
Orosz Gábor Viktor (szerk.): Teológia és határok. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem
oktatóinak tanulmánykötete. Luther Kiadó, Budapest, 2020. 124—140. o.
KoDÁCcsSY-SIMON Eszter: Az egzisztenciális kérdések lehetőséget teremtő ereje a hittanórán.
Habilitációs értekezés. Debreceni Református Hittudományi Egyetem, 2023.
KRON, Friedrich W.: Pedagógia. Ford. Horváth Ágnes — Viniczay Zsuzsa — Zalán Péter.
Osiris Kiadó, Budapest, 2003.
LÁSZLÓ Virgil: A teológiai tudás kétfajta megközelítése. Antologikus tanulmány. In: Ba¬
logné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia
és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak
és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHar¬
mattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 52—62. o. https://doi.
org/10.56037/978-963-380-281-6.04
NAHALKA István: Konstruktív didaktika. In: Báthory Zoltan — Falus Ivan (szerk.): Pedagógiai
lexikon. 2. köt. Keraban Könyvkiadó, Budapest, 1997. 274—275. o.
NAHALKA István: Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2002.
PERCZE Sándor: A tapasztalás tanulása. Lelkivezetés és kísérés a pusztai szerzetesség gya¬
korlatában. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka
(szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem
oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem
— LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 127—139. o.
https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.10
PuszTAI Gabriella (szerk.): Nevelésszociológia. Elméletek, közösségek, kontextusok. Debreceni
Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2020.
SERES-BUSI Etelka: Reflektív technikák a mentorálási folyamatban — a mentori kapcsolat
támogatása érdekében. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi
Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi
Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi
Egyetem — L'Harmattan Kiadé — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia és... 1.) 206—219.
o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.16