KINAST, Robert L.: Let Ministry Teach. A Guide to Theological Reflection. The Liturgical
Press, Collegeville, Minnesota. 1996.
KoDÁCSY-SIMON Eszter: A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulasképében. In:
Balogné Vincze Katalin — Kodäcsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia
és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak
és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHar¬
mattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 63—79. o. https://doi.
org/10.56037/978-963-380-281-6.05
KORÁNYI András — PÁNGYÁNSZKY Ágnes: Az evangélikus lelkészi szolgálat és a lelkészképzés
útkeresése. Adottságok, lehetőségek, kihívások. Lelkipásztor, 96. évf., 2021/1. sz. 2—7. o.
MILLer-McLEMORE, Bonnie: Christian Theology in Practice. Discovering a Discipline. Wil¬
liam B. Eerdmans. Grand Rapids — Cambridge, 2012.
Nagy Krisztina: A mentorképzésrdl. In: Balogné Vincze Katalin — Kodacsy-Simon Eszter
— Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus
Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus
Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia
és... 1.) 190—205. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.15
OTT, B.: Handbuch Theologische Ausbildung. Grundlagen — Programmentwicklung — Lei¬
tungsfragen. Neufeld Verlag, Schwarzenfeld, 2013.
PÁNGYÁNSZKY Ágnes: A teológiai reflexió mint kifejezőeszköz. In: Szűcs Kinga — Bácskai
Károly — Orosz Gábor Viktor (szerk.): Teológia és nyelv. Az Evangélikus Hittudományi
Egyetem oktatóinak tanulmánykötete. Luther Kiadó, Budapest, 2022. 254—264. o.
Rosta, Gergely: Charles Y. Glock und Rodney Stark: Religion and Society in Tension (1965).
In: Christel Gartner — Gert Pickel (szerk.): Schliisselwerke der Religionssoziologie. Springer,
Wiesbaden, 2019. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15250-5_26
SCHATZKI, Theodore R. — KNorR CETINA, Karin — SAVIGNY, Eike von (szerk.): The Prac¬
tice Turn in Contemporary Theory. Routledge, London — New York, 2001. https://doi.
org/10.4324/9780203977453
SCHMIDT, Ulla: Practice and theology — Topic in dialogue with history. In: Kirstine Helboe
Johansen — Ulla Schmidt (szerk.): Practice, Practice Theory and Theology. Scandina¬
vian and German Perspectives. De Gruyter, Berlin-Boston, 2022. 11-34. o. https://doi.
org/10.1515/9783110743791-003
SCHWEITZER, Friedrich: The Postmodern Life Cycle. Challenges for Church and Theology.
Chalice Press, St. Louis, 2004.
SEBEN Gloria: Teológia elvitelre? Ifjúságteológia a gyakorlatban. In: Balogné Vincze Kata¬
lin — Kodäcsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia és tanulás — a válto¬
zás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak
tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther
Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 177—189. o. https://doi.org/10.56037/978-963¬
380-281-6.14
SERES-BUSI Etelka: Reflektív technikák a mentorálási folyamatban — a mentori kapcsolat
támogatása érdekében. In: Balogné Vincze Katalin— Kodacsy-Simon Eszter — Seres-Busi