PERCZE SÁNDOR: A tapasztalás tanulása. Lelkivezetés és kísérés
a pusztai szerzetesség gyakorlatában
CSEPREGI ZOLTÁN: A héber nyelv oktatása a 17. századi
evangélikus iskolákban
BALOGNÉ VINCZE KATALIN: Szükségből erény. Hit és tanulás kapcsolata
az Evangélikus Népiskola című folyóirat első huszonöt évfolyamának
válogatott cikkeiben
BAcsó BENJÁMIN: A fakultatív hitoktatás kérdése a szabadegyházi
közösségekben, különös tekintettel a baptistákra
SEBEN GLÓRIA: Teológia elvitelre? Igúságteológia a gyakorlatban
NAGY KRISZTINA: A mentorképzésről
SERES-BUSI ETELKA: Reflektiv technikäk a mentoräläsi folyamatban
— a mentori kapcsolat támogatása érdekében
JOHANN GYULA: ,,...a ream bizottakat hiven päsztorolom...” Felkeszüles
a lelkigondozói szerepre — a segítő beszélgetés
BÁcsKAI KÁROLY: , Semmit nem értek olvasásból" Az Újszövetség jelnyelvi
fordításának igényét meghatározó megfontolások
HAFENSCHER KÁROLY: , Katekumének, távozzatok"!? Tanulók
és tanítványok az istentiszteleten
PAP KINGA MARJATTA: Egy világszervezet tanulási folyamata
Ősz-FARKAS ERNŐ: Vallási kultúraváltás mint szervezeti tanulás
GYURKÓ DONÁT SÁMUEL: Tanulóközösségek a gyülekezetben.
A tanítványi kiscsoportok és a tanítványság gyakorlati
koncepciójának kérdései
KEREPESZKI ANIKÓ: Szépirodalom a hitoktatásban
FINTA GERGELY: A Jordán és más üdvösséges víz. Luther és Bach
tanítása a keresztségről
PINTÉRNÉ VÁRAY RITA: Hittanórák tananyagához kapcsolódó
zenei illusztrációk