OCR Output

332 " EGY FOLYÓ TÖBB ÉLETE

Részletek a Jarpivo reklämfilmjeböl. A videöt läsd: http:/www.videosostav.ru/video/
f01475507bcdc33fc4f37c7bc449c1c0/ (utolsö letöltes: 2013. szeptember 23.).

tegyük, naturalizäljuk azt, ami valójában társadalmi, kulturális, történeti",
vagyis adott esetben a sör természeti értékként való megjelenítése a tőkéje a
helyi sör egyediként, kuriozitásként való bemutatásának.

Nagyon fontos eleme a sörreklámoknak a férfiasság, az erő hangsúlyozása,
ami - talán nem vitatható — ma Oroszország, az oroszság egyik kulcsszimbó¬
luma. Több sörmárka egyértelműen erre épít, mint például az Arszenalnoje
is, amelynek jelmondata: , sör férfias karakterrel"."9

Gyakorlatilag a férfiasságra, annak minden elképzelhető elemére utal az
Arszenalnoje összes reklámja is. Egyik újévi reklám-különkiadásukban ez
hangzott el: , Az Arszenalnoje sör köszönti újév alkalmából az igazi férfia¬

740 ‚IIuBo c My3KcKuM xapaKTepoM.”