Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000087/0000

Az idézés működése a magyar nyelvben. Funkcionális kognitív közelítés

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Csontos Nóra
Cím (EN)
The Functioning of Quotation in Hungarian
Tudományterület
Nyelvészet / Linguistics (13024)
Sorozat
Károli könyvek. Monográfia
Tudományos besorolás
monográfia
022_000087/0184
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 185 [185]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000087/0184

OCR

BIBLIOGRÁFIA PASCAL, Roy: The dual voice. Free indirect speech and its functioning in the ninetheenth century European novel, Manchester, Manchester University Press, 1977. Pozsvaı Györgyi: Nezöpont és kézlésmdd, Literatura, 19. évf., 1993/2, 130-148. RÁcz Endre — SZEMERE Gyula: Mondattani elemzések, Budapest, Tankönyvkiadó, 1972. RIFFATERRE, Michael: Az intertextus nyoma, ford. Sepsi Enikő, Helikon, XLIl. evf., 1996/1-2, 67-81. RIFFATERRE, Michael: La trace de Vintertexte, La Pensée, n" 215, octobre, 1980, 4—19. ROBINSON, Edward A.: Ihe cognitive foundations of pragmatic principles: implications for theories of linguistic and cognitive representation, in Nuyts, Jan — Pederson, Eric (eds.): Language and conceptualization, Cambridge, Cambridge University Press, 1997, 253—271. https://doi.org/10.1017/CBO9781139086677.011 RONCADOR, Manfred von: Zwischen direkter und indirekter Rede. Nichtwörtliche direkte Rede, erlebte Rede, logophorische Konstruktionen und Verwandtes, Tübingen, Niemeyer, 1988. https://doi.org/10.1515/9783111678764 RoscH, Eleanor: Human Categorization, in Warren, N. (ed.): Studies in Cross-Cultural Pshychology, Vol. 1., London, Academic Press, 1977, 1-49. ROSIER, Laurence: Le discours rapporté. Histoire, théories, pratique, Paris-Bruxelles, Duculot, 1999. https://doi.org/10.1163/9789004454866_003 RUMELHART, David E. - ORTONY, Andrew: The Representation of Knowledge in Memory, in Anderson, Richard C. — Spiro, Rand J. — Montague, William E. (eds.): Schooling and the acquisition of knowledge, Hillsdale, NJ., Erlbaum, 1977, 99-135. https://doi.org/10.4324/9781315271644-10 SANDERS, José — SPOOREN, Wilbert: Perspective, subjectivity, and modality from a cognitive linguistic point of view, in Liebert, Wolf-Andreas — Redeker, Gisela — Waugh, Linda (eds.): Discourse and perspective in cognitive linguistics, Amstredam—Philadelphia, John Benjamins, 1997, 85-112. https://doi.org/10.1075/cilt.151.08san SÁROSI Zsófia: Az ómagyar kor. Morfématörténet, in Kiss Jenő — Pusztai Ferenc (szerk.): Magyar nyelvtörténet, Budapest, Osiris, 2003, 352—371. SÁROSI Zsófia: Az ősmagyar kor. Morfématörténet, in Kiss Jenő — Pusztai Ferenc (szerk.): Magyar nyelvtörténet, Budapest, Osiris, 2003, 129-172. SHORT, Michael: Understanding texts: point of view, in Brown, Gillian — Malmkjaer, Kirsten — Pollitt, Alastair — Williams, John (eds.): Language and understanding, Oxford, Oxford University Press, 1994, 170-190. SINHA, Chris: The epigenesis of symbolization, 2009, https://citeseerx.ist.psu.edu/document?r epid=repl&type=pdf&doi=6fa7f6731299bc917dfa9490965a136272779371 SPITZER, Leo: Zur Entstehung der sogenannten Erlebte Rede, Germanisch-Romanische Monatsschrift, vol. 16, 1928, 327-332. STANZEL, Franz Karl: A theory ofnarrative. Cambridge, Cambridge University Press, 1984. STANZEL, Franz Karl: Az elbeszélés elmélete, ford. Bata János, Tanulmányok, 18. évf., 1988/21, 21-26. + 183 +

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1867 px
Kép magassága
2671 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
1.04 MB
Permalinkből jpg
022_000087/0184.jpg
Permalinkből OCR
022_000087/0184.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde