Az éleslátás ínsége: a nagyobbik fiú drámája Rembrandt kései Jékozlóján (1668-1669) ..... . . . .
 Problematizálni a remekművet: a , téma" felbontása, avagy az , illusztráció" produktivitása . . . . . . . .
 A meghasonlott tekintet ...........................................44420000022
 Közbevetett kiserlet a parabola értelmezésére ..........................................
 Az éleslétés insége ..................................................,......422
 
NEGYEDIK RÉSZ
 
REMBRANDT ES A KEP HERMENEUTIKÄJA ........................................
 
A technika igazsága: Az olvasó Szent Jeromos itáliaitájban, 1656... .........................
 Fülkinälkozäs és hozzäférhetetlenség ................................................
 Szent Jeromos ikonográfiája és az , itáliai táj" problémája .................................
 Rôvid kitérô: a képek ,elnémuläsa” és a szemlélés vakfoltja ................................
 Hosszabb kitéré: a rembrandti chiaroscuro fogalma a müvészettôrténészi diskurzusban ..............
 Vissza a Jeromos-laphoz: a technika igazsäga ...........................................
 Kontúrok és tónusok: à grafika ôkonémidja ...........................................
 A kép, amint megtörténik: rálátni a látás vakfoltjéra ....................................
 
Az idézőjelbe tett jelenlét: Jan Cornelisz. SyIvius portréja mint rézbe karcolt emlékmű, 1646 . .. . .
 
 
Adalékok a tájkép természetrajzához: a Tájkép három fával mint rézkarcolói
 tour de force, 1643 .................................................................
 A pregnancia problémäja ............................................42....02222
 A tájkép ,küldôüke”, avagy miért ül hâttal a rajzolé a téjnak? ...............................
 Képsik és horizont: a téjkép dialektikäja ........................................,....
 Müértôknek valé ................................,,....,,,,.,.,,,.,,.....,......
 A strukturált káosz: Rembrandt és À hérom kereszt (1653) hermeneutikäja ...................
 A kései Dagobert Frey szellemtôrténeti olvasata és az expresszionizmus szelleme ................
 Egy ikonolégiai olvasat: a rézkarc-sorozat mint meditdcids szekvencia ........................
 Az értelem egysége .......................................4.... 44444
 À palimpszeszt mint ,operativ gondolati modell” .......................................
 A konfiguräciö rendje ...............................................,......2222
 Az első változat: a fény deixise ........................................,,..,,,..,222.
 A mésodik vältozat: a függôny deixise .............................................22
 Függelék: ikonográfiai konzekvenciák ...............................,..,,.,.4.222222