OCR
TARTALOM Dráma a bálvány tövében: Dániel és Kürosz Bél bálványa előtt, 1633 . ....................... 480 Heemskerck és az elbeszélés dramaturgiai felosztása ..................................... 483 Rembrandt és a dramaturgiai redukci6: a megfestett dialégus .............................. 485 A bélväny büvkürében: szemtôl szembe ......................................,,...,. 490 A hatalmi perspektiva decentrélésa .....................................,.......2222 492 A képmutató hübrisze (1): a Mordechäj diadala-rézkarc, 1641.............................. 496 À narrativa .....................44 44444 eee eee eee eee eee 498 Szakirodalmi előzmények (D: a Mordecháj diadala stílustörténeti szemszögből ................. 499 Szakirodalmi előzmények (ID: ikonolôgiai olvasatok ..................................... 503 À triumfus nyilvänossäga és az eltitkolt dréma ......................................... 506 A formalitäsok vilâga .............................................4442008 511 Képaszinhäzban ..............................................44.4000444e kes 513 Disszociältsäg és ônreflexié ....................................................... 516 A rivalda kronotoposza ..............................................,......2222 519 A kepmutatö hübrisze (ID: Hémän parancsot kap Mordechäj dicsôitésére, 1665 ............... 520 Egy problematikus remekmü — de létezik-e egyältalän? ................................... 520 Enigmatikus ikonogräfia ...............................................,...42222. 522 Az elbeszélhetetlen f6mü? ....................................,.,,4442S 526 Dramatolögiai kiterö a divergälö narrativäk küzôs nevezôjérél .............................. 527 A parancs mint performatívum: szerepelőírások és hátsó szándékok ......................... 529 Az egyszemélyes drâma ..............................................42....422 531 Proszcénium és nézôkapcsolat ..................................................... 534 À minimumra redukält akcié .................................,.,.,4444200000 536 A nyilvénosség fogségéban ....................................................... 539 A naivités csapdäja: Sémson lakodalma, 1637........................................... 542 Kulturälis kontextusok: H. Rodney Nevitt, Mieke Bal, Svetlana Alpers ....................... 544 Dramatolögiai értelmezés: à keretezô hatalma ......................................... 548 A szerelemvaksäg hübrisze ............................................42.000222 550 Az esendöseg hatalma. Drama miivelteté szerkezetben: a Péter tagaddsa, 1660 ................ 556 A szôvegreferencia kérdése ............................................,.....022222 558 Gyanúsítások és hárítások: a nyílt kollízió súlytalanítása .................................. 561 A késleltetés terei ................ zzz. lle ee 567 Az „itt &s most” bekeretezese: a büntudat magényänak inszcenälésa . ......................... 569 10