OCR Output

TARTALOM

Dráma a bálvány tövében: Dániel és Kürosz Bél bálványa előtt, 1633 . ....................... 480
Heemskerck és az elbeszélés dramaturgiai felosztása ..................................... 483
Rembrandt és a dramaturgiai redukci6: a megfestett dialégus .............................. 485
A bélväny büvkürében: szemtôl szembe ......................................,,...,. 490
A hatalmi perspektiva decentrélésa .....................................,.......2222 492

A képmutató hübrisze (1): a Mordechäj diadala-rézkarc, 1641.............................. 496
À narrativa .....................44 44444 eee eee eee eee eee 498
Szakirodalmi előzmények (D: a Mordecháj diadala stílustörténeti szemszögből ................. 499
Szakirodalmi előzmények (ID: ikonolôgiai olvasatok ..................................... 503
À triumfus nyilvänossäga és az eltitkolt dréma ......................................... 506
A formalitäsok vilâga .............................................4442008 511
Képaszinhäzban ..............................................44.4000444e kes 513
Disszociältsäg és ônreflexié ....................................................... 516
A rivalda kronotoposza ..............................................,......2222 519

A kepmutatö hübrisze (ID: Hémän parancsot kap Mordechäj dicsôitésére, 1665 ............... 520
Egy problematikus remekmü — de létezik-e egyältalän? ................................... 520
Enigmatikus ikonogräfia ...............................................,...42222. 522
Az elbeszélhetetlen f6mü? ....................................,.,,4442S 526
Dramatolögiai kiterö a divergälö narrativäk küzôs nevezôjérél .............................. 527
A parancs mint performatívum: szerepelőírások és hátsó szándékok ......................... 529
Az egyszemélyes drâma ..............................................42....422 531
Proszcénium és nézôkapcsolat ..................................................... 534
À minimumra redukält akcié .................................,.,.,4444200000 536
A nyilvénosség fogségéban ....................................................... 539

A naivités csapdäja: Sémson lakodalma, 1637........................................... 542
Kulturälis kontextusok: H. Rodney Nevitt, Mieke Bal, Svetlana Alpers ....................... 544
Dramatolögiai értelmezés: à keretezô hatalma ......................................... 548
A szerelemvaksäg hübrisze ............................................42.000222 550

Az esendöseg hatalma. Drama miivelteté szerkezetben: a Péter tagaddsa, 1660 ................ 556
A szôvegreferencia kérdése ............................................,.....022222 558
Gyanúsítások és hárítások: a nyílt kollízió súlytalanítása .................................. 561
A késleltetés terei ................ zzz. lle ee 567
Az „itt &s most” bekeretezese: a büntudat magényänak inszcenälésa . ......................... 569

10