Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000075/0000

Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Horváth László
Title (EN)
Adaptation of the Education Sector to the Challenges of Digital Transformation
Field of science
ICT az oktatásban és a tanulásban / ICT in education and learning (12838), Oktatáspolitika / Education policy (12075)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000075/0188
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 189 [189]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000075/0188

OCR

MELLÉKLET 187 PEDAGÓGUSKÉPZÉS 15) Mi a véleménye arról, hogy az iskola, mint ,munkáltatói oldal" (a pedagógusképzésben végzettséget szerzők képességeinek első számú hasznosítója) visszajelzésekkel befolyásolja a felsőoktatásban zajló pedagógusképzést? " Mennyire lenne fontos, szükségszerű ennek megvalósítása? (1 — egyáltalán nem fontos; 6 — nagyon fontos) " Mennyire valósul meg ez jelenleg az Ön tapasztalatai alapján? (1 — egyáltalán nem valósul meg; 6 — teljes mértékben megvalósul) " Ha szeretné, az alábbi sorban szövegesen is kifejtheti a véleményét a fenti kérdésről: 16) Előfordult-e már Önnel olyan, hogy valamilyen konkrét visszajelzése vagy felsőoktatási kollégák által ellesett gyakorlata alapján valahogyan módosult, vagy új elem beépülésével gazdagodott a pedagógusképzés? e Igen. " Nem, vagy nem tudok róla. e Nem szeretnék válaszolni. 17) Kérjük, egy konkrét példán keresztül írja le röviden, hogy milyen módon, milyen visszajelzése épült be a felsőoktatási gyakorlatba. TPACK21 A következő kérdésben az információs és kommunikációs technológia (IKT) tanulási-tanítási folyamatban történő felhasználását mérjük fel. Kérjük, a feladat megoldása előtt olvassa el az alábbi definíciókat: IKI - különböző eszközök széles skálája, például számítógépek, táblagépek, okostelefonok stb., valamint webalapú alkalmazások és szoftverek, közösségi médiaszolgáltatások (pl. blogok, Facebook, YouTube, Redmenta, Kahoot stb.) és online tanulási környezetek (pl. Moodle, Office365, Google Classroom). Reflektív gondolkodás — az egyén tudatosan gondolkodik a saját tanulásáról és készségeiről. Problémamegoldás — ismeretlen feladatok és problémák megoldása dedukcióval és a korábbi információk és tapasztalatok új módon történő kombinálásával. Kreatív gondolkodás — képesség a saját készségek felhasználására és a különböző információforrások kombinálására, hogy valami újat hozzon létre. Kritikus gondolkodás — nagy mennyiségű információ feldolgozásának képessége, az információk megbízhatóságának értékelése és a különböző információforrások összehasonlítása. 18) Kérjük, értékelje, hogy mennyire ért egyet az alábbi állításokkal! (1 — egyáltalán nem értek egyet; 6 — teljes mértékben egyetértek) " Az általam tanított tantárgyak keretében magabiztosan tudom hasznälni az IKT eszközöket a felmerülő ötletek megosztására és a közös gondolkodásra.

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1867 px
Hauteur de l'image
2670 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
1.03 MB
Lien permanent vers jpg
022_000075/0188.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000075/0188.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu