OCR Output

FELHASZNÁLT IRODALOM 175

Janssen, J., Stoyanoy, S., Ferrari, A., Punie, Y., Pannekeet, K., & Sloep, P. (2013). Experts’
views on digital competence: Commonialities and differences. Computers & Education,
68, 473-481. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2013.06.008

Ji, X., & Li, W. (2022). Digital Transformation: A Review and Research Framework. Fron¬
tiers in Business, Economics and Management, 5(3), Article 3. https://doi.org/10.54097/
fbem.v5i3.1898

Józsa G., Karáné M. N., 8 Józsa K. (2021). Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról
a Covid19 járvány idején. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 9(2), Article 2. https://
doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.169.186

Jözsa K., & PasztendorfG. (2021). Az olvasástanítás eredményessége az iskola kezdő szaka¬
szában a Covid19 időszaka alatt: A pedagógusok és a szülők megítélése. Gyermeknevelés
Tudományos Folyóirat, 9(2), Article 2. https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.131.144

Kahoot! (2023). What is Kahoot! | How to play Kahoot! https://kahoot.com/what-is-kahoot/

Kalman B., Juhasz T., & Téth A. (2021). A Covid-19 magyar egyetemi hallgatókra kifejtett
hatäsai. Magyar Pedagögia, 121(1), Article 1. https://doi.org/10.17670/MPed.2021.1.25

Kálmán O,, Eszes F., Kardos D., Lenärd S., Pälvölgyi L., & Sziväk J. (2021). Arctalansäg
a távolléti felsőoktatásban: Oktatók és hallgatók dilemmái és kritikus eseményei a tá¬
volléti oktatás első időszakában. Neveléstudomány, 3, 43-61. https://doi.org/10.21549/
NTNY.34.2021.3.3

Kaminskiené, L., Jarvela, S., & Lehtinen, E. (2022). How does technology challenge teacher
education? International Journal of Educational Technology in Higher Education, 19(1), 64.
https://doi.org/10.1186/s41239-022-00375-1

Kampylis, P., Punie, Y., & Devine, J. (2015). Promoting effective digital-age learning: A Europe¬
an framework for digitally competent educational organisations. Publications Office of the
European Union. https://data.europa.eu/doi/10.2791/54070

Kärolyi, B., & Feherväri, A. (2021). Alsé tagozatosok kortärskapcsolatai az offline &s online
terben+. Educatio, 30(1), 103-111. https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.1.8

Kay, M., Elkin, L. A., Higgins, J.J., & Wobbrock, J. O. (2021). ARTool: Aligned Rank Trans¬
form (0.11.1) [Software]. https://cran.r-project.org/web/packages/ARTool/index.html

Kenny, D. A., Kaniskan, B., & McCoach, D. B. (2015). The Performance of RMSEA in Mo¬
dels With Small Degrees of Freedom. Sociological Methods & Research, 44(3), 486-507.
https://doi.org/10.1177/0049124114543236

Kéri, A. (2023). A külföldi hallgatók elégedettsége és hűsége a Covid-19-járvány miatti intéz¬
kedések tükrében. Educatio, 32(1), 155-162. https://doi.org/10.1556/2063.32.2023.1.11

Keszey T., & Zsukk J. (2017). Az üj technolégiäk fogyasztôi elfogadása. A magyar és nem¬
zetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány / Budapest
Management Review, 48(10), 38-47. https://doi.org/10.14267/ VEZTUD.2017.10.05

Khanal, P., Bento, F., & Tagliabue, M. (2021). A Scoping Review of Organizational Respon¬
ses to the COVID-19 Pandemic in Schools: A Complex Systems Perspective. Education
Sciences, 11(3), 115. https://doi.org/10.3390/educsci11030115