OCR Output

174 AZ OKTATÁSI SZEKTOR ALKALMAZKODÁSA A DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ ..,

Horváth, L. (2021). Az esélyteremtő intézményfejlesztési program és eszközrendszer (ETIPE)
hatásmérése. Oktatási Hivatal.

Horváth, L. (2022a). A képesség-ökoszisztéma megközelítés lehetőségei a tanárképzési
szakpolitikákban. In O. Gombocz, M. K. Juhász, € N. Mongyi (Szerk.), Pedagógiai
változások—A változás pedagógiája I V. (o. 292-299). Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth, L. (2022b). A tanulószervezet kontextus-adaptált modellje a magyar köznevelésben
a pedagógusok munkahelyi elégedettségének függvényében. Iskolakultúra, 32(4), 48-69.
https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.4.48

Horväth, L. (2022c). Alkalmazkodäsi mintäzatok a digitälis munkarendben. In Gy. Molnär
8 E. Tóth (Szerk.), Új kutatások a nevelestudomänyokban 2021: A nevelestudomäny válaszai
a jövö kihiväsaira (0. 239-252). Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet,
MTA Pedagögiai Tudomänyos Bizottsäg.

Horváth L. (2019). A felsőoktatási intézmény mint tanulöszervezet. https: //ppk.elte.hu/dstore/
document/111/Horvath_Laszlo_disszertacio.pdf

Horváth, L. (in press). Mesterséges intelligencia és oktatás — átfogó szakirodalmi elemzés
és reflexió neveléstudományi perspektívából. Pannon Digitális Pedagógia.

Horvath L., Baksa L., Csipke A., Gutai L., & Szilágyi D. (2022). A 21. századi kompe¬
tencidk digitalis technológiával támogatott fejlesztésének képessége: — Pilot kutatás a
TPACK2I1 skála adaptálásáról. Iskolakultúra, 32(6), Article 6. https://doi.org/10.14232/
ISKKULT.2022.6.56

Horvath L., Czirfusz D., Misley H., & N. Téth À. (2021). Alkalmazkodäsi stratégiäk a
távolléti oktatás során hallgatói, oktatói és intézményi szinten. Neveléstudomány, 3,
23-42. https://doi.org/10.21549/NTNY.34.2021,3.2

Horvath, L., Kaplar-Kodacsy, K., & Misley, H. (2020). Digitalis transzformdcié a közokta¬
täsban: A technolögiai integráció lehetőségei és kihívásai. Evangélikus Pedagógiai Intézet.

Horváth L., Misley H., Hülber L., Papp-Danka A., M. Pinter T., & Dringö-Horvärh I.
(2020). Tanárképzők digitális kompetenciájának mérése — a DigCompEdu adaptálása
a hazai felsőoktatási környezetre. Neveléstudomány, 2, 5—25. https://doi.org/10.21549/
NTNY.29.2020.2.1

Hrubos, I. (2021). A koronavírus-válság hatása a felsőoktatásra: Európai és globális körkép.
Educatio, 30(1), 50—62. https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.1.4

Hunya, M. (2010). ELEMÉRÉS: A legmagasabb átlagot elért iskolák elemzése. Új Pedagógiai
Szemle, 10-12, 27-45.

Ifenthaler, D., Hofhues, S., Egloffstein, M., & Helbig, C. (Szerk.). (2021). Digital Trans¬
formation of Learning Organizations. Springer International Publishing. https://doi.
org/10.1007/978-3-030-55878-9

Ismail, M. H., Khater, M., & Zaki, M. (2017). Digital Business Transformation and Stra¬
tegy: What Do We Know So Far? Manufacturer Article, 36. https://doi.org/10.13140/
RG.2.2.36492.62086