Falloon, G. (2020). From digital literacy to digital competence: The teacher digital com¬
petency (TDC) framework. Educational Technology Research and Development, 68(5),
2449-2472. https://doi.org/10.1007/s11423-020-09767-4
Falus, I. (2005). Kepesitesi követelmenyek-Kompetenciäk-Sztenderdek. Pedagöguskepzes,
3(1), 5-16.
Fazekas A., Haldsz G., & Horvath L. (2017). Innováció az oktatásban: Az Innova kutatás
elméleti-fogalmi keretei. Neveléstudomäny, 20(4), 26-43. https://doi.org/10.21549/
NTNY.20.2017.4.2
Fernandez-Miravete, A. D., & Prendes-Espinosa, P. (2022). Digitalization of Educational
Organizations: Evaluation and Improvement Based on DigCompOrg Model. Societies,
12(6), Article 6. https://doi.org/10.3390/soc12060193
Feys, J. (2016). Nonparametric Tests for the Interaction in Two-way Factorial Designs Using
R. The R Journal, 8(1), 367. https://doi.org/10.32614/RJ-2016-027
Finegold, D. (1999). Creating Self-Sustaining, High-Skill Ecosystems. Oxford Review of
Economic Policy, 15(1), 60-81.
Fishbein, M., & Ajzen, I. (1975). Predicting and understanding consumer behavior: Attitu¬
de-behavior correspondence. In M. Fishbein & I. Ajzen (Szerk.), Understanding Attitudes
and Predicting Social Behavior (0. 148-172). Prentice Hall.
Forray, R. K., & Kozma, T. (2021). Kézésségi tanulds järväny idejen. Educatio, 30(1), 36-49.
https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.1.3
Gao, P., Wu, W., & Yang, Y. (2022). Discovering Themes and Trends in Digital Transfor¬
mation and Innovation Research. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce
Research, 17(3), Article 3. https://doi.org/10.3390/jtaer17030059
Gaspar B. Cs., & Rausch A. (2022). Digitális technológia az alsó tagozatos ének-zene taní¬
tásban: A digitális tanrend tapasztalatai és hatásai. Neveléstudomány, 4, 19-41. https://
doi.org/10.21549/NTNY.39.2022.4.2
Geißler, H. (2009). Das Pädagogische der Organisationspädagogik. In M. Gohlich, S. M.
Weber, & S. Wolff (Szerk.), Organisation und Erfahrung. Beiträge der AG Organosations¬
padagogik (0. 239-250). VS Verlag fiir Sozialwissenschaften.
Goodhue, D. L., & Thompson, R. L. (1995). Task-Technology Fit and Individual Performance.
MIS Quarterly, 19(2), 213-236. https://doi.org/10.2307/249689
Guilherme, A. (2019). AI and education: The importance of teacher and student relations.
AI & SOCIETY, 34(1), 47-54. https://doi.org/10.1007/s00146-017-0693-8
Hackman, J. R., & Oldham, G. R. (1975). Development of the Job Diagnostic Survey. Journal
of Applied Psychology, 60(2), 159-170. https://doi.org/10.1037/h0076546
Haldsz A., & Kenesei Zs. (2022). Technoldgiaelfogadas a felsőoktatásban: Az interakcidigény
és az önszabályozás hatása az online tanulási szándékra. Vezetéstudomány / Budapest
Management Review, 4—18. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.02