= 318; p < 0,001; CFI = 0,923; TLI = 0,903; RMSEA = 0,0687 95% CI [0,0572;
0,0801], SRMR = 0,0492) egyarant. Az egyes faktorokhoz tartozé tételek szten¬
derdizált együtthatóit súlyozó tényezőként értelmezve, kialakítottuk a digitális
oktatási stratégiákat leíró változókat (az egyes tételeket beszoroztuk a köznevelési,
illetve a felsőoktatási alminta esetén a megfelelő sztenderdizált együtthatóval,
majd összeadtuk az egy faktorhoz tartozó három tételt). A korábban kihagyott,
hagyományos tudásátadás modelljét külön megerősítő faktorelemzés során hasonló
módon létrehoztuk, hogy összehasonlítható legyen az eredeti hét stratégiával. Az
érvényességi mutatók mellett a megbízhatósági mutatókat is bemutatjuk az egyes
skálákhoz kapcsolódóan. Megvizsgáltuk azt is, hogy kimutatható-e különbség az
egyes stratégiák esetén az alrendszerek között. Az egyes modellek, illetve tételek
leíró adatait, illetve a szignifikáns összehasonlítások adatait a 6. táblázat mutatja.