1. táblázat. A magyarországi pedagógusprofesszió képesség-ökoszisztémájának egyensúlya. 19
2. tâbläzat. À DigCompEdu keretrendszer. ..,........,..,........,..... 44
3, tablazat. A felhaszndlt adatforräsok f6bb adatai.. . ...................... 71
4. táblázat. A TPACK21 skála átlagértékei a köznevelési
és a felséoktatäsi kitôltôk kôrében.. ........................... 81
5. táblázat. A képesség-ökoszisztéma dinamikájáról alkotott kép a köznevelési
és felsőoktatási kitöltők megítélése alapján az egyes NUTSZ régiókban. . . . . . . 85
6. táblázat. A digitális oktatási stratégiákat leíró skálák és tételek megbízhatósága
és alapadatai. .......,....,..,,....,..,.....,.,,.,.... 90
7. táblázat. Az útmodellben felhasznált változók főbb leíró jellemzői. . . . . . . . . . . . . . 114
8. t4bläzat. Az egyes eszkôzük sûlyozott értékelése. . ........,.........,..... 121
9. táblázat. A pedagógiai és esélyteremtési gyakorlat erősségei, gyengeségei,
lehetôségei és veszélyei.. . ......,..,.............,..,...... 144
10. tablazat. A digitalis munkarend soran alkalmazott megkiizdési stratégiäk.. . . , .... 148