OCR Output

Tartalomjegyzék

Elészé ...........,.,,,,,,,44,44 44444444 eee ses.

1. Elméleti hâttér. . .............................,4,4444448.
1.1. A digitális transzformáció értelmezése. ....,.........,.,..........,
1.1.1. À digitélis transzformäcié kutatäs fogalomrendszere . ...,..,...,......
1.1.1.1. A digitális transzformáció társadalmi-gazdasági kontextusa . . . . . . . . .
1.1.1.2. A digitális transzformáció jelentősége az oktatási szektor szempontjából. .
1.1.2. A pedagógus professzió értelmezése a képesség-ökoszisztéma szemléletben. . . .
1.1.2.1. À képesség-6koszisztéma megkôzelités . ........,..........,
1.1.2.2. À pedagégusprofesszié értelmezése a képesség-ükoszisztéma
megkôzelités alapjân . ........,........,..,..........,
1.1.3. Kitekintés: sokkszerű hatások az elmúlt időszakban a digitális oktatásban . . . .
1.1:3.1. A digitälis oktatäs a pandémia tükrében. ........,..........,
1.1.3.2. A digitális oktatás a mesterséges intelligencia tükrében . . . . . . . . . . . .
1.1.4. Összefoglalás Ke ee ee ee ee ee ee ee
1.2. Az oktatástechnológiai újítások innovációelméleti aspektusai. . . . . ..........
1.2.1. A technológia integráció és elfogadás modelljei .............,......
1.2.1.1. A technológiaintegráció és -elfogadás elméleti háttere és modelljei . . . . .
1.2.1.2. A technológiaelfogadási modellek tapasztalatai az oktatás területén . . . .
1.2.1.3. Az oktatástechnológiai újítások integrálása a pedagógiai gyakorlatba . . . .
1.2.2. A technológiaintegráció és -elfogadás egyénitényezői . ........,......
1.2.2.1. Pedagógusok digitális kompetenciája. . ...,..,...,..........,
1.23. A technolégiaintegrécié és -elfogadäs szervezeti tényezôi . ......,......
1.2.3.1. Szervezeti digitális érettség modellek az oktatás területén . . . . . . . . . .
1.2.3.2. Szervezeti alkalmazkodäs és tanulâs. . .....................
1.2.4. Összefoglalás Ke ee ee ee ee ee ee ee
1.3. A digitális transzformáció kihívásainak és lehetőségeinek értelmezése

az oktatäsi szektorban, ............,..,......,..,,.,,,,,,.,.