OCR Output

PILINSZKY SZÍNHÁZI ÉS FILMES VÍZIÓJÁNAK TOVÁBBÉLÉSE

P. MÜLLER Peter: A tekintet ältal formálódó test: A nézés teatralitása, in P. Müller Péter: Test
es teatralitäs, Budapest, Balassi, 2009, 100-119.

P. MÜLLER Peter: A test visszatér(it)ése: Merleau-Ponty testfenomenolögiäja, in P. Müller
Péter: Test és teatralitds, Budapest, Balassi, 2009, 26-39.

NEMES NAGY Ágnes: A költői kép, in Nemes Nagy Ágnes: Szó és szótlanság: Összegyűjtött
esszék I., Budapest, Magvető, 1989.

PANOFSKY, Erwin: A mozgókép stílusa és közege, ford. Erdélyi Ágnes, in Kenedi János (szerk.):
A film es a többi müveszet, Budapest, Gondolat, 1977, 151-177.

PILINSZKY János: Publicisztikai írások, Budapest, Osiris, 1999.

PILINSZKY János: Széppróza, Budapest, Századvég, 1993.

SCHECHNER, Richard: From Ritual to Theater and Back: the Efficacy-Entertainment Braid, in
Richard Schechner: Performance Theory, London — New York, Routledge, 1988. [1977.]

SCHEIN Gabor: Poétikai kisérlet az Ujhold koltészetében, Budapest, Universitas, 1998.

SEpsi Eniké: Poetic Images, Presence, and the Theater of Kenotic Rituals, London — New York,
Routledge, Taylor & Francis Group, 2021.

SEPsi Enik6: Le «théâtre» immobile de Janos Pilinszky — lu dans l’optique de Mallarmé,
Simone Weil et Robert Wilson, Parizs, L Harmattan, 2014.

SEPSI Enikö: Pilinszky Janos mozdulatlan szinhdza Mallarmé, Simone Weil és Robert Wilson
műveinek tükrében, Budapest, KRE-L’Harmattan, 2015.

SONTAG, Susan: Film és szinhaz, ford. Koós Anna, in Kenedi János (szerk.): A film és a többi
művészet, Budapest, Gondolat, 1977, 352-378.

STATES, Bert O.: The Phenomenological Attitude, in Janelle G. Reinelt — Joseph R. Roach
(eds.):(szerk.): Critical Theory and Performance, Ann Arbor, The University of Michigan
Press, 1992, 369-379.