OCR Output

KÉPZŐMŰVÉSZET ÉS IRODALOM INTEGRÁLÁSA A JAPÁN OKTATÁSBAN

JAMAOKA — NAITO: Az irodalomtanítás Japánban, in Sípos Lajos (szerk.):
Irodalomtanítás Belgiumban, Franciaországban, Hollandiában, Japánban,
Olaszországban, Portugáliában, Szovjetunióban és Magyarországon, Honffy
Kiadó, 1991.

KOESTLER, Arthur: A teremtés, Budapest, Európa Könyvkiadó, 1998.

KOESTLER, Arthur: A lôtusz és a robot. Második rész: Japán, Tandori Dezső
fordítása, Budapest, Terebess Kiadó, 1999, Terebess Äzsia E-Tär.

LITTLE, Angela W.: Globalisation, Qualifications and Livelihoods: towards a
research agenda, Assessment in Education, 2000. november.

MACUMOTO Kazutosi: Ségakké ni okeru dokuso kanszéga no sidé (Az
olvasmänyélmény-rajz tanítása elemi iskolában) in Dokuso kanszóga no sidó,
Tokió, Zenkoku Gakkö Tosokan Kjögikai, 1987.

MARTIN, S. E.: Learning to read: Why Taro finds it easy and Johnny finds it hard,
Paper presented at Second Japan — U.S. Joint Sociolinguistic Conference,
Tokyo, August, 1973.

MITA Gendzsiré (szerk.): Vatasitacsi no kjoiku katei kenkju. Bidzsucu kjoiku
(Tanmenet tanulmänyunk. À müvészeti nevelés), Nippon Kjésokuin Kumiai,
Tokió, Hitocubasi Sobé, 1971.

Mita Genzsirö — Szuzuki Gorö (szerk): Bidzsucu no dzsugjé 1, 2, 3 (A művészet
6ra 1, 2, 3), Tokid, Juri Suppan, 1967.

NAKAKODZSI Kumijo — JAMAMOTO Jaszuhiro: Collective Creativity trough
Amplifying Representational Talkback: the Use of Two-Dimensional Positioning
as a Means for Reflection in Design. Abstract, Cognitive Science Lab Graduate
School of Information Science, 2000.

NAKAKODZsI Kumijo — JAMAMOTO Jaszuhiro — OHIRA Maszao: A Framework
that Supports Collective Creativity in Design using Visual Images, in Creativity
and Cognition, Loughborouh, UK, ACM Press, New York, 1999.

NAKAMURA Juriko: Gakk6 tosokan to kokjötosokan no kjorjoku, renkei ni kan szuru
rekisiteki kenkju. Gakko tosokansi o dzsiku tosite (Az iskolai és közkönyvtärak
együttműködése, különös tekintettel az iskolai könyvtárak történetére), Tókjó
Gakugei Daigaku Daigakuin, 1997.

ÓTA Emiko: Csúgakkó ni okeru dokuso kanszóga no sidó (Az olvasmányélmény¬
rajz irányítása az alsó középiskolában), in Dokuso kanszóga no sidö, Zenkoku
Gakkó Tosokan Kjógikai, 1991, 38-45.

Rabuzin to Harada Taidzsi no taidan (Rabuzin és Harada Taidzsi beszélgetése),
in Rabuzin-Harada: Harukanaru Jugosurabia (A távoli Jugoszlávia), Kódansa,
1986.

+ 117 +